OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Envirotainer (www.envirotainer.com) is the world leader in active temperature controlled air transportation solutions.For more than 10 years, the company has enabled reliable air transportation of sensitive and perishable products, making its active temperature control container technology a recognised industry benchmark.Envirotainer has offices and sales representation in 20 countries around the world and is headquartered in Lagga Marma outside Stockholm, Sweden.I rollen som supporttekniker kommer du att ha möjlighet att vara delaktig i uppbyggnaden av helpdeskfunktionen för att sedan ansvara för förvaltning och vidareutveckling av denna.I arbetsuppgifterna ingår även att sköta administration kring nätverk, mejl, intranät, VPN och TS.Du kommer att registrera nya användare, installera datorer och skrivare samt underhålla datanät. Vi söker dig som har gymnasiekompetens och har arbetat minst ett år inom IT-helpdesk med goda referenser.Eftersom du kommer att ha mycket kontakt internationellt är det viktigt att ha goda engelska kunskaper, både i tal och i skrift.En del resor till USA och Tyskland kan förekomma i tjänsten.Som person är du serviceinriktad, social och kommunikativ.Du tycker om att arbeta proaktivt för att lösa användarnas ärenden.Att finnas tillgänglig för de interna kunderna och fokusera på problemlösning är viktigt för att lyckas i tjänsten.Låter det intressant?Vi samarbetar med Proffice Rekrytering.Välkommen med din ansökan via platsannonsen på www.proffice.se senast måndagen den 28 april 2008.