IT Helpdesk i Linköping

Arbetsbeskrivning

TactPartner AB är ett installationsföretag som verkar inom Installationsbranschen.

Vi tillhandahåller tjänster med fokus på personallösningar för att på bästa sätt komplettera våra tekniktunga samarbetspartners. TactPartner är en underentreprenör som skapar möjligheter för sina kunder att ta nya affärer, hantera projekt och anpassa sin entreprenad mot slutkund på bästa sätt.

Tillsammans med våra partners som är ledande aktörer inom sina segment tar vi nya projekt och utvecklar befintlig verksamhet med hög kvalité.

Arbetsuppgifter:
Du kommer att ingå i vår Helpdesk, det betyder att du kommer att jobba med problemställningar i Telecom testmiljö på ca 3500m2 vilket innebär en väldigt massa utrustning.
Helpdesken tar emot felrapporter i ett ärendehanteringssystem och via telefon/mail. OBS det här är inte en sådan helpdesk där man bara sitter på led med ett headset och pratar i telefon utan det kan även innebära enklare moment av tekniska installationer.
Vi jobbar både med hård och mjukvara. Ett bra bemötande är väldigt viktigt med kunder.


Vem är du?
Den person som vi söker måste vara väldigt medveten om att vi jobbar i kundens lokaler vilket innebär ständig på passning från kunds sida.
Dessa egenskaper är det viktigt att du har:
Intresserad och driven villig att lära sig.
Ta initivativ.
Förstå att kunden alltid är i fokus.
Kunna arbeta i grupp.
Ödmjuk och ha ett bra bemötande mot kunder och kollegor.
Ha ett stort teknikintresse.
Ordningsam.

Meriter:
Goda kunskaper i engelska
Grundläggande kunskaper i IT och teknikintresserad
Meriterande med erfarenhet av att jobba i en supportorganisation.

Vad kan då din nya arbetsgivare ge dig?
Anställning på ett innovativt företag som satsar inför framtiden. Högt i tak med nära till ledningen lokalt och korta beslutsvägar.


Ansökan:
Maila CV och personligt brev där du beskriver dig själv och varför just du är rätt person för det här jobbet till. Läs annonsen noga och beskriv vilka erf/kunskaper du har som vi efterfrågar i annonsen. OBS! Viktigt att du skriver "IT helpdesk i linköping" i din rubrik när du skickar ditt CV/personliga brev.

Skicka ansökan till: jobb@tactpartner.se.
Urval sker omgående och vi ser gärna att personen kan börja relativt omgående att jobba. Skriv gärna vad ni har för uppsägningstid i ansökan på nuvarande jobb om ni arbetar i dagsläget.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ansvarig Rekryterare Fredrik Rexin
0735-107965
Jonas Fredriksson
0737-260788
Ansvarig rekryterare Fredrik Rexin
073-5107965
Mathias Gustafsson
0707-350032
Fredrik Rexin
0735-107965
Ansvarig Rekryterare Fredrik Rexin
0735-107965
Fredrik Rexin
0737-080032
Administratör Fredrik Rexin
0737-080032
Ansvarig rekryterare Jonas Fredriksson
0737-260788
Mathias Gustafsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TACTPARTNER AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 9 januari 2014

Besöksadress

Karlavägen 21
Sundbyberg/Duvbo

Postadress

Karlavägen 21
Sundbyberg, 17274

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

25 november 2024

2nd line supporttekniker

25 november 2024