OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Komet söker för kunds räkning en medarbetar till IT-helpdesk/second line support. Kunden är en av Nordens ledande modekedjor med huvudkontor beläget i Mölndal. Som IT-helpdesk/second line support arbetar du med IT-support per telefon till företagets anställda. Vi söker dig som är utbildad inom IT/teknik och har tidigare erfarenhet av att arbete med kunder/service. Du trivs med att arbeta serviceorienterat med problemlösning i en ibland hektisk miljö. Du är driven, positiv och stimuleras av nya och omväxlande situationer. Ett plus är om du har erfarenhet av PLSQL och/eller Oracle, liksom om du har mycket goda kunskaper i finska eller polska. Uppdraget är på heltid, men kan inledas med arbete på deltid för att inom ett par månader övergå i en heltidstjänt. Information om uppdraget: Start: 2008-03-24 Omfattning: Heltid tre månader, därefter övergår anställningen hos kunden Sista ansökningsdag: Vi håller intervjuer löpande under rekryteringsprocessen varför vi behöver din ansökan snarast möjligt. Detta är ett uppdrag som ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Komet men arbeta ute hos en av våra kunder.