IT-helpdesk/second line support

Arbetsbeskrivning

Komet söker för kunds räkning en medarbetare till IT-helpdesk/second line support. Kunden är en av Nordens ledande modekedjor med huvudkontor beläget i Mölndal. Som IT-helpdesk/second line support arbetar du med IT-support per telefon till företagets anställda. Du ingår i ett team om fyra medarbetare och är delaktig i arbetet med att utveckla servicen i helpdesk. IT-avdelningen är centralstyrd och har helhetsansvar för en stor mängd butiker i fyra länder samt kontor i Europa och Asien. Vi söker dig som är utbildad inom IT/teknik och har tidigare erfarenhet av att arbete med kunder/service. Du trivs med att arbeta serviceorienterat med problemlösning i en ibland hektisk miljö. Du är driven, positiv och stimuleras av nya och omväxlande situationer. Ett plus är om du har erfarenhet av PLSQL och/eller Oracle, liksom om du har mycket goda kunskaper i finska eller polska. Uppdraget är på heltid, men kan inledas med arbete på deltid för att inom ett par månader övergå i en heltidstjänst. Information om uppdraget: Start: Snarast möjligt Omfattning: Heltid tre månader, därefter övergår anställningen hos kunden Sista ansökningsdag: Vi håller intervjuer löpande under rekryteringsprocessen varför vi behöver din ansökan snarast möjligt. Detta är ett uppdrag som ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Komet men arbeta ute hos en av våra kunder.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Komet AB Göteborg
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 18 april 2008
  • Ansök senast: 25 april 2008

Liknande jobb


31 oktober 2024