IT inköpare med erfarenhet från LUF, Sthlm

IT inköpare med erfarenhet från LUF, Sthlm

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 6 år
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning

Kunden söker efter en erfaren Strategisk inköpare med dokumenterad erfarenhet och expertis inom LUF/LOU-området. Rollen kommer att ha en tyngdpunkt mot IT-inköp.
Som Inköpare med kompetens inom LUF/LOU kommer du att bidra till att deras inköp sker på ett korrekt men också effektivt sätt inom ramen för LUF.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- Mycket hög kompetens och erfarenhet att självständigt driva komplexa IT- & Tjänsteupphandlingar på större företag eller myndigheter.
- Mycket hög kompetens inom LUF/LOU-området.
- Behärskar självständigt upphandlingssystem som Tendsign
- Hög förhandlingsvana
- 5-10 års erfarenhet inom LOU/LUF området
- Goda svenska och engelska kunskaper både skriftligt och muntligt
- Du har en eftergymnasial utbildning inom teknik, ekonomi eller juridik.


Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):

- Hög kompetens inom LUF området.
- Genomfört minst 2-3 LUF upphandlingar inom konsultområdet.
- Du har god praktisk erfarenhet av att hantera upphandlingar enligt LUF och kan ansvarsfullt vägleda i valen kring lämplig utvärderingsmodell.
- Du har ett självständigt och professionellt förhållningssätt.
- Du har förmågan att kommunicera på ett enkelt och pedagogiskt sätt.


Önskemål om personliga egenskaper:

- Du är duktig på att planera, strukturera, kommunicera och prioritera ditt arbete.

______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.


På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 april 2021
  • Ansök senast: 5 maj 2021

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


Projektinköpare

Projektinköpare

27 november 2024

27 november 2024