OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företaget DocuPartner startade för sju år sedan och har idag växt till ett företag med 20 personer. Tillsammans säljer vi kontorsmaskiner av märket Xerox för drygt 50 miljoner kr per år. Vi är ett företag där vår verksamhet präglas av högt tempo, snabba beslut, samt en professionell kompetensnivå inom dokumenthantering. Gå gärna in på vår hemsida www.docupartner.se och läs mer om oss. Produkter Vi marknadsför Xerox, världens kanske främsta multifunktionella kontorsmaskiner, skrivare, kopiatorer, faxar och scanners. Arbetsuppgifter Utföra driftsättning & installation av kontorsmaskiner i kundens nätverk, Stockholmsområdet. I samband med leveransen skall kunden utbildas i hur man använder utrustningen. Upppackning, förinstallation samt funktionstest utförs innan leverans. Vem är du? Arbetet är självständigt och kräver att du har en egen initiativkraft. Du kommer att tillbringa mycket tid ute hos våra kunder varför du behöver vara socialt kompetent och ha en genuin vilja att ge mycket god service. Du pratar bra svenska men klarar dig även bra på engelska. Du skall ha bra grundläggande kompetens inom IT och en god förmåga att lösa problem. B körkort är ett krav. Vad kan vi erbjuda dig? Vi eftersträvar en trivsam och öppen atmosfär med utpräglat samarbete inom organisationen. Personalpolitiken bedrivs i positiv och obyråkratisk anda. Goda arbetsinsatser premieras via personlig utveckling, bonus eller annan lämplig form av belöning. Arbetet är fritt och omväxlande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Försäljningschef Annette Rising
0722337711