OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi växer, vill du hänga med på vår framgångsresa? Gillar du att ha kundkontakt och har en naturlighet för att ge god och professionell service som gör skillnad? Har du lätt för att sätta dig in i andra människors vardag och gillar att hjälpa andra genom ett lösningsfokuserat förhållningssätt?
Vi söker dig som vill jobba i ett framgångsrikt företag i tillväxt som satsar på tydliga framgångsfaktorer! Kanske har du stort intresse för IT med en historik inom vårdsektorn och söker nu nya utmaningar, då kan detta vara precis rätt jobb för dig!
Din vardag
I Messaging gruppen arbetar du självständigt och tillsammans med kollegor. Du arbetar med förvaltning, drift, uppgraderingar och teknisk dokumentation samt är delaktig i spännande projekt av våra kunders Exchange-miljöer. Arbetet kommer innebära djup felsökning, hitta förbättringar åt kunder samt jobba mot att hitta lösningar som kan automatiseras.
I den här rollen får du möjlighet och frihet att arbeta självständigt samtidigt som du är en del av ett team med erfarna kollegor. Det finns alltid roliga och tuffa utmaningar eftersom du förvaltar många olika kunders miljöer och det finns därför alltid möjligheter att utvecklas.
Din vardag
I rollen som IT Supporttekniker kommer du att:
Arbeta med det bästa av två världar, både teknik och människor.
Du ingår i ett team om 6-8 personer där ni arbetar tillsammans för att nå gemensamma mål.
Du har kontinuerlig kundkontakt samt även interna kontaktnät så en social och kommunikativ grund är av stor vikt i rollen.
I din roll hjälper du våra användare med olika typer av IT-relaterade problem via telefon, mail och fjärrstyrning.
I din roll kommer du dagligen göra skillnad i våra kunders vardag.
Vi erbjuder dig:
En kul roll i ett härligt team där du bidrar, är delaktig och kan påverka.
Mycket goda utvecklingsmöjligheter och karriärvägar inom Nordens ledande specialistverksamhet inom molntjänster.
En tjänst i ett tillväxtbolag med spännande utmaningar och möjligheter framöver.
En viktig roll med möjlighet att göra stor skillnad för både TeleComputing och för våra kunder.
Fräscha lokaler och arbetsytor med närhet till kommunikation och service.
Din kompetens och kunskap är viktig för oss, vi ger därför goda möjligheter till kompetensutveckling och utbildningar, bland annat i samarbete med vår samarbetspartner Microsoft.
För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Vi sätter trivsel och arbetsmiljöfrågorna högt på agendan. Vi har särskilt goda personalförmåner bland annat vad gäller hälsa och friskvård samt ett brett trivsel och aktivitetsutbud för alla medarbetare.
Vem är du?
Har en hög servicenivå, social och kommunikativ förmåga och vet att supportrollen innebär att vara företagets ansikte utåt mot kund och dennes första kontakt med oss som leverantör och samarbetspartner. Vidare ser vi gärna att du är nyfiken i din natur, driven och gillar att samarbeta med andra. Att kundfokus ligger högt för dig tror vi är en självklarhet likaväl som att ta personligt ansvar. I denna roll behöver du kunna behärska svenska och engelska väl, i såväl tal som skrift.
För att klara av rollen behöver du ha intresse för IT och en grundläggande kunskap genom exempelvis IT gymnasiet samt har tidigare erfarenhet av teknisk support eller kundtjänst. Det är meriterande om du har tidigare arbetslivserfarenhet av IT-support och har kunskap inom Microsoft Office, Windows server, Active Directory eller nätverk. Vi ser även tidigare erfarenhet från vårdsektorn som positivt, dock ej något krav.
Låter detta intressant? Ansök redan idag, helt utan CV!
Kontaktpersoner på detta företaget
Mathias Linarfve
Malin Reisner
Malin Reisner
johanna nybom
Rebecca Levy
Jon Persson
Linda Mukka
Olivia Rehn
Catarina Andersson
Mathias G