IT konsult till dizparc i GGVV- området

IT konsult till dizparc i GGVV- området

Arbetsbeskrivning

Om dizparc

dizparc skapar digitala möjligheter och konkurrensfördelar för små- och medelstora företag. Genom ett gediget verksamhetskunnande i kombination med vår kunskap om nya tekniska lösningar hjälper vi våra kunder att ta nästa steg i sin digitala utveckling. dizparc erbjuder tjänster inom IT, från affärsutveckling och rådgivning till leverans av lösningar och förvaltning.

Om tjänsten

Som IT konsult hos dizparc får du en väldigt varierad vardag och en fri roll där du själv ansvarar över din tid och arbetsupplägg. Du bokar upp och planerar din kalender med dagar ute hos dina kunder i GGVV-området. På plats hjälper du dina kunder med allt från slutanvändarsupport till rådgivning och strategisk utveckling. Ena dagen är du ute och drar en nätverkskabel för att i nästa ansvara för hela IT driften och hålla i workshops - både själv och tillsammans med projektledare.

Här finns stora möjligheter att utvecklas internt och guida samt påverka kunder åt rätt riktning i deras IT frågor.
Våra uppdrag omfattar idag tjänster och områden som:

- Azure
- Office 365
- Windows klient-/serverlösningar
- Virtualisering
- Nätverk
- Säkerhet


Din kompetens
Skallkrav

- Teknisk utbildning
- Några års arbetslivserfarenhet inom en driftorganisation eller som IT konsult
- Körkort


Meriterande

Erfarenhet av;

- Vmware / Virtualisering
- Office 365 / Exchange
- Grundläggande nätverkskompetens
- Tidigare arbetat inom ett serviceyrke


Personliga egenskaper

Som person har du ett brinnande teknikintresse och gillar att hålla dig uppdaterad. Du är prestigelös, utåtriktad och uppskattar att styra din egna tid. "Laget före jaget" är ett uttryck som beskriver dig bra.

Övrigt

Lön: Fast månadslön

Omfattning: Heltid, tillsvidare

Start: Omgående med hänsyn tagen till din eventuella uppsägningstid

Placeringsort: GGVV-området, kontorsplacering Anderstorp eller Värnamo

Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, skicka din ansökan redan idag!

Om oss

Vår främsta uppgift är att ge företag kraft att växa med rätt människor. Samtidigt ger vi jobbmöjligheter till människor genom hela arbetslivet.

Dagens nyexaminerade talang - morgondagens specialist eller ledare. Oavsett var du befinner dig i din karriär så är vi en partner för dig - idag och imorgon.

Kontaktpersoner på detta företaget

Markus Rosen
+46 (0)70-766 36 73

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Procruitment
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 augusti 2020
  • Ansök senast: 1 november 2020

Besöksadress

Lagergrens gata 2, Karlstad
None

Postadress

Lagergrens gata 2
Karlstad, 65226

Liknande jobb


Driftansvarig

Driftansvarig

11 november 2024

7 november 2024

31 oktober 2024

Platform Owner

29 oktober 2024