OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter kommer vara att ta emot samtal och mejl från kunder och hjälpa dem på bästa sätt. Exempel på vad du kommer göra om dagarna:
- Felsöka, installera applikationer och hantera beställningar
- Ta emot ärenden som du sedan har uppföljningsansvar på
- Lära dig kundernas tekniska miljö, verksamhet och avtal
Du kommer lära dig massor av dina kollegor och din problemlösningsförmåga utvecklas varje dag!
De tekniska områdena du kommer arbeta med är:
- Windows 7/10
- Citrix
- Outloock och Exchange
- Active Directory
- MS Office
- Nätverk (TCP/IP, DNS, DHCP)
- Skrivare och skrivarhantering
- Hårdvarurelaterade frågar
- Office 365
Som person måste du gilla att ge kunder service, vara den som har koll på läget och älska IT. Din gymnasieutbildning eller annan utbildning hade troligtvis en teknisk inriktning. Du är nyfiken, vill lära dig och arbetar för långsiktiga relationer. Du är klippan man kan lite på som tar ansvar för dina arbetsuppgifter.
Välkommen!