OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om du har viss erfarenhet från administrering inom IT och är en doer uti fingerspetsarna så har vi en väldigt kul tjänst att erbjuda! Läs gärna vidare!
Om tjänsten
Vi på Perido söker en IT-koordinator till vår kund som är en av nordens mest framstående leverantörer av varor inom dagligvaruhandeln med många kända varumärken i deras stall. Denna tjänst är placerad i Solna.
Dina arbetsuppgifter
Som IT-koordinator kan du förvänta dig en roll med en hel del administration. Du blir en viktig del i att se till att helheten vad gäller IT fungerar. För detta krävs det att du kommer att ha ett nära samarbete med konsultbolaget som står för IT-supporten och även med andra koordinatorer som arbetar i Falun (ev. resa dit kan ske). Du kommer även att få mappa användare och licenser, förbereda budget och projektleda mindre projekt i mån av tid. Till sist är det även viktigt du är behjälplig vad gäller installation av datorer, följer upp processer och allmänt ser till användarna har de förutsättningar de behöver.
Dina egenskaper
Rollen passar perfekt för dig som tycker det är kul att jobba proaktivt och förebygga eventuella problem. Du är grym på att organisera och hålla i många trådar samtidigt och sköter allt självgående med ett inspirerande driv. Du är skicklig både vad gäller den affärsmässiga delen men har såklart även en gedigen teknisk kunskap. Att samarbeta tätt tillsammans med övriga kollegor och externa parter är givetvis också någonting du trivs ypperligt med. Vidare så är det viktigt att du i den här rollen inte är rädd för att komma med förslag när du ser förbättringsmöjligheter. Till sist så är inte erfarenhet allt, utan det viktigaste är att du är genuint intresserad av rollen och din egen utveckling!
Ta nu chansen att söka en superkul roll! Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
Gymnasial utbildning
Erfarenhet av IT-administration, IT-koordinering
Goda tekniska kunskaper
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift, såväl på svenska som engelska
Plus i kanten:
Eftergymnasial utbildning
Arbetat mot Klientsidan inom IT
Arbetat med digitalisering inom IT
Omfattning och tillträde
Deltid med chans till heltid efter provanställning. Tillträde så snart som möjligt.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänsten referensnummer 31762 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 70 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.