OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Academic work söker för kunds räkning en inköpsassistent till ett företag i Sundbyberg.Företaget ingår i en koncern och utvecklar och underhåller ett egenutvecklat IT-system som främst riktar sig mot hotell- och restaurangbranschen.Kontoret i Sundbyberg har ca.30 medarbetare och Academic Work har idag en konsult som arbetar på deras ekonomiavdelning.Deras IT-avdelning har nu behov av en inköpsassistent. Du blir även ansvarig för lagret samt att ta emot och lasta av då varorna levereras, t.ex. förekommer lyft av datorer. Tjänsten ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du blir anställd av Academic Work men arbeta ute hos en av våra kunder. Krav på person: Eftersom du jobbar som inköpsassistent på en IT-avdelning krävs det att du har goda kunskaper inom IT och de begrepp som används vid inköpssammanhang.Rollen är både administrativ och fysisk, och det krävs därför att du är ordningsam och tycker om att hugga i när det behövs.Du är självgående och har lätt för att ta kontakt med nya människor. Som konsult på Academic Work är du snabbare, smartare, hungrigare och eftersom vi tillsätter löpande vill vi tipsa dig om att vara snabb in med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg
Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg
Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl