OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Framtiden söker nu dig som vill få en fot i ett av Sveriges ledande IT-konsult företag genom att jobba som IT-support under sommaren.Om kunden: Vår kund är ett väletablerat företag som är verksam inom IT området, målgruppen är små- och medelstora företag.Företagets affärside är att aktivt stödja kundernas affärsutveckling med effektiva informationssystem.Arbetsuppgifter och omfattning: Du kommer tillsammans med ett team på cirka 5-10 personer jobba med IT-support.Ni kommer, med telefonen som redskap, att fungera som helpdesk/IT-support åt ett av företagets kunder.Du ska alltså svara, registrera och hantera samtal.En del problem löses redan på telefon medans andra problem för lösas efter telefonsamtalet.Du kommer att få utbildning på plats under din första vecka på jobbet. Skallkrav: Du har ett genuint intresse för IT och teknik.Du är en person som tycker om att prata i telefon och har förmågan att uttrycka dig väl i tal och skrift.Du besitter även pedagogisk förmåga för att kunna hjälpa de personer som ringer på bästa sätt.Meriterande krav: GIS kompetens Övriga krav: God svenska i tal och skrift Personliga egenskaper: Du är en social person som gillar att lösa problem ihop med andra.Arbetstider och anställningsform: Heltid 08.00-17.00 Kommun: Jönköpings kommun Tillträde: Mitten av maj Ansökan senast: 2009-05-15 Låter detta som ett jobb för dig?Eller känner du någon som är lämplig?Kontaktperson:Andreas Andersson, personalansvarig.Tel.