OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Alla brinner för olika saker. Brinner du extra mycket för något gör det ibland att du kallas nörd. Något vi tycker är extremt positivt! Speciellt om det är IT-nörd. För att lyckas i rollen som IT-supporttekniker är det fördelaktigt att du älskar IT. Vi imponeras av dig som hittat din grej och brinner för det. I detta fallet bör det vara IT och faktiskt även service.
Teamet som vill att du joinar just dem är galet kompetenta, men behöver en ny kollega för att få avlastning. Vi lovar dig att du kommer lära dig massor. Här kommer du kunna kombinera dina kunskaper inom IT med din känsla för service i en underbar mix.
Via telefon och mejl hjälper du kunder med deras IT-relaterade problem. Du arbetar i ett ärendehanteringssystem och felsökning är något du gör dagligen. Det är väldigt bra om du har koll på några av nedanstående punkter:
- Active Directory
- DNS, DHCP, TCP/IP
- Citrix
- Windows Operativsystem
- Outlook & Exchange
- MS Office & O365
- Skrivare & skrivarhantering
- Hårdvarurelaterade frågor
Det genuina IT-intresset är ett måste. Har du tidigare arbetat i en servicedesk är detta ett stort plus. Vi vill helst att du har pluggat något inom IT, och då gärna ha tyckt om nätverkskurserna lite extra. Att du är flytande i både svenska och engelska är ett krav.
Välkommen in i ett härligt gäng där humor blandas med stort fokus på att ge god service åt kunderna! Urval sker löpande, vänta inte med din ansökan!