OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söker du ett nästa steg i karriären där du får utvecklas och känna att du bidrar till en viktig del av samhället? Har du erfarenhet av Azure molnmiljö och tjänsteportfölj? Då vill vi komma i kontakt med dig!
Om Medhelp
MedHelp Sjukvårdsrådgivning är Sveriges ledande aktör inom sjukvårdsrådgivning. Med över tjugo års erfarenhet från 1177 i Stockholm och med en innovativ kommunikationsplattform hanterar våra ca 300 sjuksköterskor årligen mer än 2 miljoner vårdsamtal. Vi bidrar till ökad tillgänglighet för patienterna och sänkta kostnader för vården.
Om rollen
Som Operations Engineer hos MedHelp kommer du att ingå i ett team som tillhandahåller utveckling, teknisk support och förvaltning av system och applikationer. Teamet jobbar tillsammans för att accelerera affärsutveckling genom digitalisering och automatisering samt jobbar med att säkra den dagliga driften och att verksamheten och kunder har tillgång till säkra och väl fungerande IT-tjänster.
Det är viktigt att du är självgående, driven och att dokumentering och informationssäkerhet är en självklarhet i det dagliga arbetet. I arbetet ingår så småningom support/beredskap efter rullande schema, vilket innebär att man under beredskapsveckan finns tillgänglig enligt rutin och inom inställelsetid.
Vi söker dig som har några års erfarenhet av Azure molnmiljö och dess tjänsteportfölj. Vi ser att du har ett driv att utveckla företagets befintliga lösningar, och även driva din egna utveckling inom området.
Arbetet omfattar bland annat
• Utveckling och förvaltning av infrastruktur och tjänster i Azure
• Integrationer av externa system med Azure
• Automatisering
• Analys och åtgärder för att uppnå optimal informationssäkerhet
• Azure Active directory, Intune, DNS, GPO etc.
• Dokumentering av alla förändringar i infrastruktur och tjänster
• Agera stöd och support i organisationen
• God svenska och engelska i tal och skrift är ett krav
Övrig information
Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Placering: Stockholm, eller Kalix
Har du några funderingar kring tjänsten?
Tveka då inte att höra av dig till:
Talent Acquisition Manager, Sofia Lundgren, sofia.lundgren@acely.se
Om Acely
Acely är ett bolag specialiserade på rekrytering, konsulter och kompetens inom IT och Tech. Med en kombination av våra egna konsulter, ett stort konsultnätverk och med kunden i fokus har vi sedan 2012 framgångsrikt hjälpt företag och organisationer med konsulttjänster och utveckling för en digital värld.
Vi levererar kompetens och är en förstärkning i våra kunders organisation både för korta och långa uppdrag. Hos oss hittar ni kompetens inom IT-support, IT-infrastruktur, systemutveckling, digitalisering, ledning, organisations- och verksamhetsutveckling.
Vi jobbar i hela Sverige med utgångspunkt från vårt huvudkontor i Stockholm.
Vår framgång baseras på vår förmåga att erbjuda rätt kompetens vid rätt tillfälle för varje kunds verksamhet och behov.
På Acely förenas vi alla i ett starkt fokus på kompetens, engagemang, kvalité och människor.
Vårt mål är att vara den självklara helhetsleverantören inom IT- och teknikkompetens.
Competence is our business!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Olin Hall
Cecilia Wiborg
073-5227084
Linda Olin Hall
Hanna Malmenbratt
0735227082
Linda Olin Hall
073 522 70 83
Hanna Malmenbratt
073-5227082
Malin Åkesson
Marie Jensen
073 522 70 84
Sanna Åhström
Marie Jensen