OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 12 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
Kunden söker nu en supporttekniker med stort fokus på servicekänsla med erfarenhet av att arbeta i en IT-servicedesk till sitt team inom IT Infrastruktur och drift samt ITSM-processer. Enheten består idag av förvaltningen IT-arbetsplats och funktionen IT-Support som tillsammans ansvarar för supporten till slutanvändare och digitala arbetsplats. Här ingår även teamet som arbetar med våra operativa ITSM processer.
I rollen som processkoordinator kommer du att stödja processledare i arbetet för samtliga tre processer (Incident, problem och Change), i syfte att uppnå god kvalitet för bl.a. system och tjänster. Du kommer att vara med och bidra till det nya teamet som etableras inom område som idag består av två personer. Det innebär att du kommer att ha en varierande tjänst och arbetsuppgifter som utförs tillsammans med övriga processledare.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Gymnasial utbildning
- Minst 1 års arbetslivserfarenhet i någon av ITIL-processerna
- Minst 1 års erfarenhet av arbete med ITSM-ärendehanteringssystem.
- God skriftlig och muntlig kommunikationsförmåga på svenska och engelska
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Arbetslivserfarenhet av projektkoordinator
Önskemål om personliga egenskaper:
- God samarbetsförmåga och initiativförmåga
- Planerar, organiserar och prioriterar arbetet på ett effektivt sätt. Sätter upp och håller tidsramar.
- Utåtriktad och tydlig i sin kommunikation
- Ödmjuk och ha lätt för att skapa förtroende
- Förmåga att arbeta i grupp
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på det bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström