OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Spoc för Retail Operations - Koordinera och leda supportflödet för spännande detaljhandelsprojekt!
Arbetsbeskrivning:
Som Spoc för Retail Operations kommer du att spela en central roll i att säkerställa en smidig utrullning av nya system och teknologier inom vår kunds FBO-enhet. Din huvudsakliga uppgift kommer att vara att koordinera och hantera support- och incidentflödet för att säkerställa minimala driftstörningar och hög kundtillfredsställelse. Detta innefattar att arbeta nära drifttekniker och servicechefer samt att samarbeta med projektteamet och utvecklare för att säkerställa en sömlös implementering av nya lösningar.
Dina ansvarsområden inkluderar:
Koordinering av support- och incidenthantering för FBO-utrullningen.
Analysera data för att identifiera och lösa operativa problem.
Samarbeta med projektteamet och utvecklare för att säkerställa effektiv implementering av nya lösningar.
Resa till Borås för workshops och möten vid behov.
Kvalifikationer:
Erfarenhet av att leda eller koordinera projekt inom IT.
God förståelse för support- och incidenthantering samt erfarenhet av arbete med ITSM-verktyg, t.ex. ServiceNow.
Analytisk förmåga och förmåga att se samband mellan olika datakällor.
Utpräglad kommunikationsförmåga och förmåga att samarbeta med olika intressenter.
Anställningsvillkor: Detta är en temporär anställning med start den 13 maj 2024 och avslutning den 31 oktober 2024. Du ska kunna vara på plats 3 dagar på kundens kontor i Solna, övrig tid går att arbeta hemifrån. Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö där du får möjlighet att arbeta med spännande teknologier och bidra till att forma framtidens detaljhandel.
Välkommen med din ansökan!
Uppfyller du kvalifikationerna och är intresserad? Lägg in en ansökan redan idag! Vi önskar bara CV/meritförteckning gärna tillsammans med ett kortare brev om varför du är intresserad av just denna tjänst. Vi tar ej emot det via email utan det måste bifogas i ansökan via vårt system på grund av GDPR och hur vi hanterar personuppgifter. Intervjuer kommer hållas löpande och tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan slutdatum för annonsen. Vid ytterligare frågor gällande tjänsten så är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Linnéa Lundström på linnea.lundstrom@barona.se.
Om Barona
Barona är ett internationellt bolag med finska rötter. Vi har funnits sedan 1999 och finns idag i 10 länder. Vi är en naturlig länk mellan uppdragsgivare och anställda, vi ser till att det blir lätt och smidigt för både dig som anställd och dig som uppdragsgivare. Vi erbjuder våra kunder skalbara och hållbara personallösningar. Allt detta så vi kan erbjuda olika tillvägagångsätt och möjligheter till våra egna anställda i alla skeden av deras karriär! Barona är kollektivavtalsbundet och hos oss har du alltid nära till din närmsta konsultchef som är dedikerad till ditt uppdrag.