OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Shaya Solutions är inte nästa generations företag - utan nutidens och för alltid samtidens företag - inom IT, Management- och Ingenjörstjänster.
Hybrid - vi kombinerar fördelarna i det traditionella konsultbolaget med fördelarna i den traditionella konsultmäklaren.
En inspirerande arbetsmiljö för professionell tillväxt och personlig utveckling blir då en naturlig del. Med vår breda expertis inom olika områden och nära samarbete med kunder erbjuder vi skräddarsydda lösningar.
Varför ska du söka just till oss utöver själva rollen om du söker anställning?
Läs gärna 'Om oss' här; https://www.shayasolutions.com/om-oss
Samt hur våra villkor kan se ut; https://www.shayasolutions.com/guidelines
Om du söker uppdraget som underkonsult (så kallad Partner) kan du läsa mer om hur vi hanterar den processen; https://www.shayasolutions.com/partner
Jobbet (om du söker anställning) alternativt konsultuppdraget (om du vill vara underkonsult)
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 9 månader
- Vi hittar alltid ett nytt uppdrag i god tid innan uppdragets slut såvida kunden inte har för avsikt att förlänga uppdraget.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
Uppdragsbeskrivning:
Arbetet innebär att först göra en genomlysning av processer samt informationsflöde, därefter kravställa och ta fram upphandlingsunderlag samt delta i upphandlingen av lösningen.
Målet är att ta fram en detaljerad, genomförbar och accepterad plan för att projektet ska gå i mål i tid och med rätt kvalité. Konsulten ska precisera dessa mål som består av genomlysning av nuläge och börläge, framtagande och ensning av kravbild, översätta dessa framtagna underlag till en upphandling samt att genomföra själva upphandlingen.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Minst 10 års erfarenhet av projektledning inom IT med koppling till fastighetsbolag och dess systemstöd.
- Mycket god kännedom om och erfarenhet av fastighetsbolag och deras huvudprocesser.
- Erfarenheter av införandeprojekt av olika typer av fastighetssystem. Dokumenterat flerårigt kunnande att projektleda alla stadier men i första hand förstudiefas och kravanalysfas genom erfarenhet från upphandling och införande av motsvarande systemstöd för andra fastighetsbolag
- Dokumenterad flerårig erfarenhet av hands-on arbete med BIM och AIM.
- Dokumenterad erfarenhet av SS-ISO 19650
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i Word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Avseende specifika uppdrag/projekt sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på det bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Ingenjörstjänster.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström