OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Drivs du av variation i din vardag och vill arbeta med IT-support och andra kontorsrelaterade arbetsuppgifter gentemot CANEA:S medarbetare? Är du en kommunikativ och mångsidig teamspelare som med din servicekänsla och ditt teknikintresse vill vara delaktig i företagets framtida utveckling? Hos CANEA möter du dagligen nya utmaningar i en varm och stöttande företagsmiljö. Ansök redan idag då vi går igenom urvalet löpande!
OM TJÄNSTEN
CANEA arbetar med att leverera varaktiga resultat genom att kombinera konsulttjänster, IT-lösningar och utbildningar. Affärsidén är att konkret realisera den förbättringspotential som finns i alla verksamheter och skapa driv i förändringsarbetet inom fyra huvudområden: Strategi, Organisation & Effektivisering, Projektledning och Ledningssystem.
Dina kunder kommer vara bolagets medarbetare både i Göteborg men även övriga Sverige. Medarbetarna kan vara både projektledare, utvecklare, applikationskonsulter, säljare och teknisk support, med vilka du kommer ha ett nära samarbete.
Du erbjuds
* Möjligheter att utvecklas i din roll och yrkesmässiga personlighet
* Arbete på ett stabilt och attraktivt företag
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande
ARBETSUPPGIFTER
Som IT-samordnare hos CANEA har du en bred roll med varierande arbetsuppgifter. Utöver ett brett IT-ansvar har du en nyckelroll på CANEA där många finner förtroende för dig. Rollen kräver att du är väldigt serviceminded och prestigelös då dina arbetsuppgifter stundtals ligger utanför IT-området, exempelvis beställning av telefoner eller hjälpa till i receptionen. Du ansvarar också för att konfigurera medarbetares datorer samt uppdatera dessa vid behov. Du kommer att få en månads upplärning och introduktion på plats av en kollega.
Du kommer till exempel att:
* Hantera first line support mot intern personal
* Skapa och underhålla användarkonton och mailkonton för intern personal
* Underhålla och utveckla deployment av klienter och Powershell-kod för IT-admin
* Felsöka ge support på klienter
VI SÖKER DIG SOM
Har en god förståelse för hårdvara med breda kunskaper inom IT. Vi tror att du är den som vänner och bekanta vänder sig till vid IT-problem och det är inte omöjligt att du själv har byggt ihop din egen dator en gång i tiden.
* Har relevant erfarenhet inom IT
* Har goda kunskaper i Windows 10
* Har kunskaper kring någon eller några av följande: Windows Server 2016/2019, Active Directory, Azure, PowerShell och TeamViewer
* Är obehindrad på svenska och engelska i tal och skrift då det krävs för den interna kommunikationen
* Har B-körkort, då resor förekommer i arbetet
Meriterande om du har erfarenhet av:
* Telia MyBusiness
* Trådlösa nätverk
* Hubspot CRM-system
* Konfiguration av nätverksswitchar
Som person är du:
* Lösningsorienterad
* Initiativtagande
* Samarbetsförmåga
Övrig information
* Start: Omgående, enligt överenskommelse
* Omfattning: Heltid
* Lön: Timbaserad månadslön
* Placering: Göteborg
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Vår affärsidé är att konkret realisera den förbättringspotential som finns i alla verksamheter och skapa driv i förändringsarbetet. Vi gör detta genom att analysera, utveckla och införa strategier, system och kompetens hos våra kunder. Det leder till mätbara resultat i form av ökad effektivitet och nöjdare intressenter. Läs mer om CANEA
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231