IT Service Delivery Manager inom detaljhandeln

Arbetsbeskrivning

Vi söker en Service Delivery Manager till ett uppdrag inom detaljhandeln med förvaltning samt utveckling av kundens POS-lösning. Dagens lösning består av två olika system, men ska migreras till ett och samma. För rollen är det viktigt att man har erfarenhet av att systemförvaltning och kassalösningar (POS).

Som Service Delivery Manager agerar du spindeln i nätet, kravställer mot externa leverantörer och koordinera arbete med exempelvis felanmälningar, kodändringar med mera. Rollen är inte direkt tekniskt hands on, men som Service Delivery Manager behöver du kunna förstå teknik och exempelvis integrationer mot kundens backoffice (Dynamics NAV 2018).

Vi tror att du är en ledare som tar initiativ och är mål- och resultatorienterad. Som Service Delivery Manager förväntas du initiera och katalysera förändringar och identifiera områden för förbättring för att driva området framåt. För att lyckas med den här rollen är det också viktigt att du samarbetar med andra på ett effektivt sätt. Du måste navigera effektivt i organisationen, kommunicera med intressenter och förankra dina idéer. Du lyssnar, kommunicerar och löser konflikter på ett smidigt sätt. Du har en positiv inställning till ditt arbete och har ett konstruktivt sätt att presentera feedback.

För att lyckas med den här rollen tror vi att du har:

- Erfarenhet från arbete i en liknande roll

- Erfarenhet av systemförvaltning och kassalösningar (POS).

- Erfarenhet från att driva arkitektoniska omvandlingar

- Kunskap om systemutveckling och agila utvecklingsmetoder

- Erfarenhet av budgetarbete

- Det är mycket meriterande med erfarenhet av detaljhandeln

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.

Om oss

Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quest Consulting Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 februari 2023
  • Ansök senast: 27 februari 2023

Liknande jobb


22 november 2024

20 november 2024

18 november 2024