OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Assignment description
IT service management
Användarsupport, incidenthantering och felsökning av IT system relaterade till externa partners som vår kund har serviceavtal med.
Arbetsuppgifter
Användarsupport för både interna och externa användare av några av våra IT system. Service desk-arbete med mottagning, klassning och prioritering av inkommande ärenden. Felsökning av orsaker till uppkomna fel.
Utbildning
Minst gymnasieutbildning
Inriktning: Kan vara flera olika inriktningar, men fördel om det är inom IT.
Krav på erfarenhet
Erfarenhet av att jobba enl. ITIL. Svenska och engelska i tal och skrift.
Meriterande erfarenhet
Erfarenheter av SAP, integrationer med MS Biztalk, APIer och appar byggda i Azure.
Önskvärda personliga egenskaper utöver kompetenser
Serviceinriktad, förmåga att kunna förklara lösningar för personal på fältet. Analytisk förmåga att hitta orsak till fel i IT system och integrationer. Förmåga att samarbeta med övriga IT kollegor.
Timmar: 40 timmar i veckan
Ort: Trollhättan/ Solna
Kontaktpersoner på detta företaget
Elin Gheljai
0737269816
Jenny Frank
0728-560153
Elin Gheljai