OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
IT Servicedesk / 1st line IT Support.
Hos oss på Experis IT arbetar vi med varierande uppdrag hos landets mest attraktiva arbetsgivare. I det här uppdraget kommer du att jobba med remotesupport av främst PC-klienter.
Du har:
* Minst sex månaders erfarenhet av Windows support (Vista, XP, Win7, Win10)
* Minst sex månaders erfarenhet av kundservice / support via telefon
* Erfarenhet av ärendehanteringssystem
* ITIL Kunskap
* Flytande svenska och engelska i tal och skrift
* Positiv inställning
* Ansvarskänsla
* Servicekänsla
* Lagkänsla
Dessutom är det bra om du har kunskaper om:
* Användarkontohantering
* Nätverk
* VPN
* Active Directory
* Outlookinställningar
Vad kan vi erbjuda dig?
Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Här får du också karriärvägledning så både du och din konsultchef har förståelse för vart du vill nå och vilka kompetenser som du vill utveckla.
Experis är ett värderingsstyrt bolag med konsulternas karriärmål i fokus och med ett långsiktigt engagemang i våra konsulter för att skapa balans mellan privatliv och arbetsliv. Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Kontaktperson
Notera att vi endast tar emot ansökningar via vår hemsida. Urval sker löpande. Har du frågor om rollen som konsult på Experis är du välkommen att kontakta Anders Samuelsson.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Petra Sivefäldt
0500-38 14 37
Dino Elezovic
4642371631
Lina Mörkberg
016-155737
Anna Stridsjö
Marika Johansson
019-166551
Carl-Henric Möller
031-617235
Carina Häggquist
018-18 59 71
Anders Samuelsson
031-7086752
Karin Backman
063-57 66 63
Zara Karlsson