IT Servicedesk & Supportspecialist till Martin & Servera-gruppen

IT Servicedesk & Supportspecialist till Martin & Servera-gruppen

Arbetsbeskrivning

Är du serviceminded och har ett stort IT-intresse? Då är det här en roll för dig!

Vad kommer du att göra?


• Du kommer att ge stöd och support till våra användare i IT-relaterade frågor, både lokalt på plats och på tillhörande orter samt via vårt ärendehanteringssystem TOPdesk.
• Du är en del av vårt supportteam med placering i Stockholm. Du felsöker enskilt och/eller tillsammans med övriga kollegor i landet.
• Du kommer att vara medlem i en utvecklingsgrupp som innebär att du tillsammans med andra är delaktig i att utveckla och förbättra våra rutiner och processer för att ge våra kollegor den bästa supporten.



Vad söker vi hos dig?


• Att ge service till dina kollegor är någonting du brinner för.
• Du är lyhörd på avvikelser och indikationer på störningar som kan uppstå i vår miljö.
• Vi tror att du idag har ett stort intresse för IT och att du är nyfiken och blir taggad av möjligheten att få lära dig mer.
• Du vill hänga med i utvecklingen och ser nödvändigheten i att driva ständiga förbättringar för att kunna leverera den support våra användare behöver.

För att lyckas i rollen tror vi att du:


• Har analytiska färdigheter och kan se ett problem från olika perspektiv
• Är proaktiv, strukturerad och håller ordning och reda
• Agerar på ett professionellt och serviceinriktat sätt
• Har B-körkort, då resor till andra orter förekommer.
• Om du även har god erfarenhet av Office 365 så ser vi det som meriterande.



Din arbetsplats

Din arbetsplats är på vårt huvudkontor i Årsta där du hjälper dina kollegor med diverse IT-relaterade ärenden.
Om ca 1år planerar flyttar vi till nya fina lokaler på nordvästra Kungsholmen.



Urvalsprocessen

Martin & Servera är en arbetsgivare som aktivt jobbar för mångfald och ser olikheter mellan människor som en styrka. Vi vill spegla det samhälle vi verkar i och söker människor i alla åldrar och från alla delar av världen. 

Vi använder oss av personlighetstest i alla våra rekryteringar. Det gör vi för att kunna jämföra kandidater som uppfyller grundkraven på ett så objektivt och rättvist sätt som möjligt, utan fördomar eller förutfattade meningar baserade på till exempel kön, ålder eller härkomst. Du kan läsa mer om testen och vår urvalsprocess här.


Varmt välkommen med din ansökan! Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag.



Anställningsform: Tillsvidare 100%

Arbetstider: 8:15-17:00, med möjlighet till flextid

Tillträde: Enligt överenskommelse

Bolag: Martin & Servera AB

Kontakt: För frågor om tjänsten kontakta Anette Malmberg, chef Servicedesk & Support, tel. 0705943214 eller Mariann Johansson, Teamledare Supporttjänster, tel 0708183024.
För frågor om urvalsprocessen kontakta Emelie Eriksson via emelie.eriksson@martinservera.se



Martin & Servera-gruppen

Martin & Servera-gruppen är en svensk, familjeägd koncern och Sveriges ledande restaurang- och storköksspecialist. Vi består av sjutton bolag med starka varumärken specialiserade inom olika delar i grossistledet. Vi erbjuder råvaror, utrustning, drycker, tjänster och utbildningar till våra kunder, som är allt från stora restaurang- och hotellkedjor till det minsta lokala bageriet. Vi drivs av starka värderingar och en vision om hållbara affärer med omtanke om människor, djur och miljö. Läs mer om oss här.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Martin & Servera AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 september 2022
  • Ansök senast: 27 oktober 2022

Besöksadress

Martin & Servera, Box 123, 601 03 Norrköping
None

Postadress

Strandbergsgatan 61
Stockholm, 11289

Liknande jobb


24 december 2024

23 december 2024

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

23 december 2024

23 december 2024