IT- Servicedeskhandläggare till Atea i Skellefteå

IT- Servicedeskhandläggare till Atea i Skellefteå

Arbetsbeskrivning

Hos oss är det alltid nära till beslut. Vi har en målmedveten satsning på coachande ledarskap och våra medarbetares personliga utveckling och hälsa. Vår kultur präglas av våra värderingar, en kultur där framåtanda, humor, kamratskap och ett visst mått av galenskap är helt naturligt. En kultur som gjort oss till Sveriges största leverantör av IT-infrastruktur och tillhörande tjänster.

Om företaget
Atea har samlat IT-branschens största hjärtan och snabbaste hjärnor. Vi finns över hela Sverige och har över 2000 kompetenta medarbetare inom alla områden. Specialister som vet vad som krävs för att skapa konkurrenskraft inom exportindustrin, specialister som vet hur IT kan bidra med bättre lärande i skolan, specialister som vet hur lokala företag kan växa med IT, specialister som vill vara med och skapa vård och omsorg i världsklass.

Dina arbetsuppgifter
Som IT- servicedeskhandläggare på ett av Ateas kundföretag där du kommer att ingå i ett team för att stödja servicedesken. I din roll kommer du att hantera allt ifrån de mest vanliga problem kring ett klientoperativsystem till mer komplicerade problem, delvis beroende på din egen ambitionsnivå.

Din bakgrund/Dina egenskaper
Självklart har du ett brinnande intresse för IT och teknik. I detta har du också en målmedvetenhet och en vilja att utvecklas och hela tiden lära dig nya saker inom området. Du tar personligt ansvar för dina arbetsuppgifter, för teamet och så klart för din egen utveckling. Vi lägger stor vikt vid din förmåga att vara serviceminded med ett fokus på att ge den bästa upplevelsen i alla lägen, tekniskt men framförallt socialt. Detta kräver även en mycket god kommunikativ och pedagogisk förmåga.

För att lyckas i tjänsten som IT- servicedeskhandläggare bör du ha följande kompetens:
- Ett gott logiskt tänkande och felsökningsmetodik
- Talar och skriver engelska och svenska flytande
- B-körkort

Information och kontakt
Varmt välkommen med din ansökan! Denna tjänst är ett konsultuppdrag via Wikan Personal och du blir anställd av Wikan. Inledningsvis är det ett föräldravikariat under fyra månader men chans till vidare anställning kan vara möjligt. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Andreas Ögren 0910-77 09 87. Vi hanterar ansökningar löpande.

Atea vill vara The Place To Be och därför värdesätter vi de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Om Wikan Personal
Wikan Personal är din personliga och lokala arbetsgivare i bemanningsbranschen. Vårt breda kontaktnät hjälper dig som har rätt inställning och kompetens, till arbete. Vi verkar i flera olika branscher, vilket öppnar många dörrar för dig i jakten på nästa jobb. Vi lägger fokus på vår personal, deras välmående och utveckling. Vi kan personal.

Wikan Personal är ett auktoriserat och etablerat bemannings- och rekryteringsföretag. Med lokal förankring vill vi hjälpa företag och organisationer med kompetent och välmotiverad personal. Wikan har kontor på 15 orter i Sverige, omsätter ca 330 Msek och har omkring 700 anställda. Läs mer på www.wikan.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Johansson
0417-77 99 81
Catharina Holgersson
0417-77 99 82
Marie Andersson
0381-48 09 51
Johanna Friberg
044-5906502
Dan Samuelsson
044-590 65 01
Lars Berntsson
044-5906505
Rune Granath
0381-480 952
Dan Samuelsson
044-5906501
Linda Uddenäs
046-5408592
Magnus Nordholm
046-5408591

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wikan Personal
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 november 2020
  • Ansök senast: 29 november 2020

Besöksadress

Byskillnadsgatan 3, Tomelilla
None

Postadress

Byskillnadsgatan 3
Tomelilla, 27330

Liknande jobb


27 november 2024

27 november 2024