IT-Servicedesk/support tekniker

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en engagerad IT-supporttekniker till en av våra kunder i Stockholm. Som supporttekniker kommer du att vara en viktig del i att säkerställa en stabil IT-miljö och ge förstklassig support till användarna
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Hantera inkommande incidenter och serviceförfrågningar via telefon, e-post, servicedeskoch ärendehanteringssystem
Ge teknisk support på distans och på plats
Felsöka och lösa diverse IT-relaterade problem
Bidra till att förbättra rutiner och processer inom supporten

Vi söker dig som:
Har 2 års erfarenhet av IT-support
Har hög social kompetens och alltid har god service i fokus, mot både kunder och kollegor
Gillar problemlösning och är lösningsfokuserad
Kan kommunicera väl på svenska och engelska, både muntligt och skriftligt
Har god teknisk förståelse och är snabblärd när det gäller nya system

Det är meriterande om du:
Har relevant eftergymnasial utbildning eller certifiering inom IT
Har kunskap inom ServiceNow eller liknande ärendehanteringssystem
Har kunskap och erfarenhet av Microsoft 365
Har kunskap inom Active Directory
Har kunskaper i Powershell

Som konsult hos Liminity får du tillgång till marknadens bästa villkor och förmåner, inklusive:
Spännande uppdrag hos en framåtsträvande kund
Möjlighet att arbeta med den senaste tekniken
Mentor-program för kontinuerlig utveckling
Omfattande utbildningsmöjligheter och certifieringar
Flexibla arbetstider och möjlighet till distansarbete
Konkurrenskraftig lön och förmåner
Och mycket mycket mer, läs mer på https://handbok.liminity.se

Låter detta som ett uppdrag för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Liminity AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 september 2024
  • Ansök senast: 5 mars 2025

Liknande jobb


19 november 2024

19 november 2024

19 november 2024