OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Vi genomför intervjuer denna vecka för omgående tillsättning. Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Brinner du för att lösa tekniska problem och skapa positiva användarupplevelser? Vill du vara med och säkerställa en stabil IT-miljö? Då har vi det perfekta uppdraget för dig!
Vad vi söker:
Minst 2 års erfarenhet som IT-supporttekniker eller klienttekniker
Gedigen kunskap om Windows-miljöer och Office 365
Erfarenhet av att arbeta i servicedesk och hantera ärenden via telefon, e-post och personliga möten
Stark förmåga att felsöka och lösa problem med hård- och mjukvara
Erfarenhet av att installera och konfigurera datorer och programvara
Utmärkt kommunikationsförmåga på både svenska och engelska
Stark serviceorientering och förmåga att förklara tekniska lösningar för icke-tekniska användare
Förmåga att arbeta strukturerat och dokumentera lösningar i kunskapsdatabaser
Meriterande kunskaper:
Erfarenhet av Azure Active Directory och hybrid molnmiljöer
Erfarenhet av Vmware
Kunskap om ITIL-processer
Erfarenhet av automation och scripting (t.ex. PowerShell)
Certifieringar inom relevanta områden
Som konsult hos Liminity får du tillgång till marknadens bästa villkor och förmåner, inklusive:
Mentor-program för kontinuerlig utveckling
Omfattande utbildningsmöjligheter och certifieringar
Konkurrenskraftig lön och förmåner
Och mycket mycket mer, läs mer på https://handbok.liminity.se
Är du redo att ta nästa steg i din karriär inom IT-support? Ansök idag och bli en del av Liminity - framtidens IT-konsultbolag!