IT specialist, Stockholm

IT specialist, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort:
- Uppdragslängd: Ca. x månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning

Kunden söker en teknisk eBS expert med goda kunskaper om standardverksamhetsprocesser i eBS som också snabbt kan tillgodose sig kundens befintliga verksamhetsprocesser som systemet stödjer.

eBS experten:

- Utvecklar och implementerar lösningar inom specificerad tid och budget samt enligt ställda krav, design och arkitektur.
- Genomför felsökning, isolerar och korrigerar fel.
- Utgör stöd och support till drift och förvaltning av lösningar.
- Utför enhetstester och integrationstester.
- Dokumenterar implementerad funktionalitet.


Arbetet bedrivs med agilt arbetssätt i teamstruktur vilket innebär att du ska vara bekväm med agila arbetsmetoder och aktivt bidra till att teamet lyckas med agilt utvecklingsarbete. För att vara framgångsrik i detta uppdrag bör du ha mycket god samarbetsförmåga, men också god förmåga att arbeta självständigt. Du bör vara analytisk, strukturerad och stresstålig.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- Eftergymnasial utbildning inom IT/Ekonomi
- Svenska i tal och skrift
- Minst 5 års erfarenhet som Oracle E-Business Suite teknisk expert (AppsTech)
- Minst 5 års erfarenhet av Oracle E-Business Suite
- Minst 5 års erfarenhet av modulerna AR, AP och GL i Oracle E-Business Suite


Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):

- Erfarenhet av javabaserad köbaserad integration.
- Minst 1 års erfarenhet av agilt arbete i stor organisation med fler än 1000 anställda under de senaste 8 åren


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.


På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 juni 2021
  • Ansök senast: 30 juni 2021

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb