OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du jobbat med telefonsupport och vill ta steget och få grotta ner dig ännu mer i felsökningen av komplexa ärenden? Toppen. Då har vi den långsiktiga lösningen för dig här!
Ett företag med fin företagskultur, med klipska medarbetare och med en kanon teamkänsla behöver kompletteras med dig! Med dig som har erfarenhet av följande:
- Citrix
- Active Directory
- Windows Server, Azure, O365, Exchange, SQL
- Klienthantering i Windows 10
- VM-Ware
Plus i kanten blir det om du har arbetat med säkerhetshantering, Cisco-nätverk, Linux, Powershell och SCCM.
Dagligen kommer du får arbeta med problemlösning i kundernas IT-miljöer. Teamet tillhör en stor global servicedesk och hanterar stora och mellanstora kunder. Som individ och som team utvecklas ni ständigt genom nya utmaningar. Möjlighet till att ta certifikat och klättra på karriärstegen (eller stanna kvar i teamet och förkovra sig ännu mera kunskap inom något visst området) finns garanterat. Teamet arbetar i ett rotationsschema som rullar 24/7, nattjobb kommer relativt sällan.
Start för tjänsten är så snart som möjligt, sök idag alternativt imorgon men inte dagen efter det. Med andra ord - sök direkt, på så vis går det snabbare tills du får börja!