OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en person för ett längre uppdrag hos en av våra kunder i Norrköping. Arbetet är heltid/dagtid med tillträde snarast. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat består av att ge support åt användare - såväl interna som externa, konfigurering av hårdvara och administration av användarkonton, mail, skrivare et.c. Företaget har en mängd olika system varför det är positivt om du kan lite om mycket än om du är mycket duktig inom ett visst område. Du får mycket gärna ha tidigare erfarenhet från arbete med mycket kundkontakt. Som person måste du vara serviceinriktad, stresstålig och flexibel. Du gillar ett omväxlande arbete med fart och ett stundtals högt tempo. Arbetet är till stor del självständigt men du måste även gilla att samarbeta i grupp. Du måste trivas i ett företag där försäljningen har högsta prioritet. Grundläggande kunskaper inom följande områden är önskvärda men inget krav: - Microsoft Office - Citrix - Active Directory - Microsoft Exchange - Nätverk - IFS - Konfigurering (PC), imagehantering