OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi letar efter dig som har arbetat med support och har ett stort tekniskt intresse.
ARBETSUPPGIFTER
Du kommer att arbeta med att hjälpa användare med deras IT relaterade problem rörande arbetsplats, mobiltelefoner, skrivare och applikationer. Hjälpen ges i första hand via telefon, e mail och remoteverktyg samt i vissa fall på plats hos användaren.
Alla ärenden registreras i ärendehanteringssystem.
ERFARENHET OCH KOMPETENS
Vi önskar att du har minst ett års erfarenhet av arbete med följande:
Erfarenhet av arbete i ärendehanteringssystem samt arbetat med Active Directory. God kännedom om Windowsplattformen på klientsidan.
Meriterande är kunskaper inom TCP/IP, Windows Server, Windows XP/7/8, Exchange, SCCM, MS-Office samt ITIL.
Du behöver kunna kommunicera och skriva flytande på svenska och engelska.
PERSONLIGA EGENSKAPER
Vi söker dig som har driv och engagemang när du arbetar. Att hantera olika sorters människor är inget problem för dig, du är pedagogiskt lagd och kan förklara på ett tydligt sätt.
Har du ett glatt humör kommer du passa in i vårat gäng.
VAD KAN ATRIVO ERBJUDA DIG?
Atrivo har sedan starten 2003 fokuserat på att leverera erfaren kompetens inom området IT-infrastruktur. Vår ambition är att vara Stockholms vassaste leverantör av supportspecialister, drifttekniker, tekniska projektledare samt olika typer av linjeroller.
Som anställd hos Atrivo finns det stora möjligheter till utveckling. Vi arbetar med stora välkända företag och erbjuder löpande utbildning. Du blir en del av ett kompetent företag med goda framtidsutsikter.
Vill du jobba med IT är det hos Atrivo du ska vara.