IT Support

Arbetsbeskrivning

Ingress
Letar du efter ett nytt och spännande jobb inom IT-Support? Har du kanske tidigare erfarenhet av arbete som supporttekniker? Just nu rekryterar vi på Otiga en First Line IT-Support till en av våra framgångsrika industrikunder Sherwin Williams.

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att ha ett ansvar att se till så att inkommande ärenden hanteras i enlighet med rutiner och i detta ansvarsområde ingår att analysera, felsöka och antingen direkt åtgärda eller i samarbete med extern leverantör eller andra supportaktörer inom verksamheten koordinera och lösa ärenden tillsammans. Du kommer också att sköta förbättringsarbetet och se till så att dokumentationen liksom kunskapsartiklar och utbildningsmaterial håller god kvalité internt på IT-avdelningen.

Tjänsten är på heltid med sedvanliga kontorstider.

Ansökning
I denna rekryteringen samarbetar Sherwin Williams med Otiga Stockholm. Det innebär att rekryteringsprocessen hanteras av Otiga men att du kommer bli erbjuden en anställning direkt av kunden.

Vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt, urval sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Du ansöker genom att klicka på "Sök jobbet", fyll i dina kontaktuppgifter samt bifoga personligt brev och CV. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Julia Asplund på 073 351 27 55.

Din profil
Vi söker dig som har en teknisk utbildning alternativt motsvarande erfarenhet av en liknande supportroll sedan tidigare, gärna IT-support. Du bör ha en god teknisk systemförståelse och praktisk erfarenhet av felsökning av datorer, skrivare och nätverk. Vidare bör du ha goda kunskaper i Office 365. Som person är du strukturerad, serviceinriktad och har en god förmåga att agera problemlösare och arbeta proaktivt. Låter detta som en tjänst för dig? Välkommen med din ansökan!

Om företaget
Sherwin-Williams grundades för 150 år sedan i USA och är idag ett globalt ledande företag inom tillverkning, utveckling och försäljning av färg, lack och bets med över 47.000 anställda. I Sverige är vi ca. 330 medarbetare på tre platser, Märsta (Stockholm), Bellö och Nässjö (Småland). Vi producerar och utvecklar i Märsta och Bellö medan vi har vårt centrallager i Nässjö som skeppar ut varor till ca 40 länder

Om oss
Det är vi som är Otiga Sverige. Vi arbetar med bemanning - och rekrytering och vi vet hur viktigt det är med en stark lokal närvaro. Som ett fullserviceföretag inom bemanning och rekrytering hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla olika led. Hos Otiga är det människorna som gör skillnad!

För mer information gå till www.otiga.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Otiga Stockholm AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 mars 2021
  • Ansök senast: 10 april 2021

Liknande jobb


QC support admin

QC support admin

20 december 2024

Technical Support till Micropower

Technical Support till Micropower

20 december 2024

20 december 2024