OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
IT-support
Ingress
Vi söker just nu en ny kollega som har erfarenhet som 1st/2nd line support. Som en del av oss kommer du att representera Westro ute hos kund. Arbetsuppgifterna kommer att variera beroende på vem du är, vilka uppdrag vi kan matcha just din kompetens mot och vad du känner är ett nästa steg i din karriär. Är det dig vi letar efter?
Arbetsuppgifter
På en helpdesk hjälper du användare med deras IT-problem, du tar emot både svåra och enklare ärenden via ett ärendehanteringssystem. Du kommer få jobba med bland annat Active Directory, Outlook, ITIL och felsökning av applikationer.
Din Profil
Som person är du utåtriktad, social & kompetent inom ditt område, du har ett brinnande intresse för teknik och utveckling där du själv håller dig uppdaterad inom ditt område. Du är driven, social, IT-intresserad, serviceinriktad och lösningsfokuserad.
Du har minst 6 månaders erfarenhet inom helpdesk för tjänsten 1st line och minst 2 års erfarenhet inom support för tjänsten som 2nd line.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av olika system inom Windowsmiljö som till exempel MS Office, Active Directory, SCCM och Exchange.
Om företaget
Information om kundföretag ges vid intervjutillfälle.
Ansökan
Vid frågor kring tjänsten, vänligen kontakta:
Axel Hellström
072-233 66 39
axel@westro.se
Om oss
Westro är ett rekrytering- och bemanningsbolag med ursprung i Stockholm. Hos oss är vi måna om vår personal och strävar alltid efter personliga och långsiktiga relationer. Vi investerar tid och engagemang i våra konsulter och erbjuder goda arbetsförhållanden, förmåner och hjälp till personlig och yrkesmässig utveckling.
Glada medarbetare gör ett bättre jobb - och vi gör vårt yttersta för att just du ska trivas på din arbetsplats. Är du vår nästa medarbetare?
Läs mer och besök oss på www.westro.se