IT Support

IT Support

Arbetsbeskrivning

Har du ett brinnande intresse för IT? Kanske är du i början av din IT-karriär och vill fortsätta utvecklas inom IT och support tillsammans med ett härligt och tekniskt skickligt team. Vi ser gärna att du har en bakgrund inom till exempel IT-support eller annan servicefunktion och vill ta ditt nästa steg.

Dina arbetsuppgifter
Som System Consultant arbetar du med support, drift och förvaltning av leveransen till kund. I din roll ansvarar du för att upprätthålla teknisk kompetens och ha god förståelse för kundernas verksamheter. Du bidrar till utveckling av leveransen och strävar efter hög kundnöjdhet.
I ditt arbete arbetar du bland annat med:
Hantering av ärenden på applikationsnivå, uppgraderingar, patchningar m.m.
Contact Center system (Genesys)
Databasmiljöer (Microsoft SQL-server)
Nätverk i samband med Contact Center implementationer
Utvecklingsgränssnitt

Du kommer vara en del av affärsområdet Customer Experience som består av ca 40 personer och finns runt om i Sverige, Norge, Spanien och Holland. Som System Consultant ingår du i teamet Support & Operations med ca. 15 personer. Du samarbetar även med projektledare, leveransansvariga, säljspecialister, implementationstekniker och utvecklare inom CX.
Du sitter i fräscha lokaler i Stockholm, Liljeholmen.


Din profil

Du är en serviceminded och lösningsorienterad person med stort intresse för IT och tekniska lösningar. Du är ansvarsfull, pålitlig och ödmjuk. Du är även en lagspelare som trivs att samarbeta med andra, dela kompetens och utmana för att ständigt utveckla vår leverans inom CX. Du trivs att arbeta i en miljö präglad av stort kundfokus och frihet under ansvar. Du har goda svenska och engelska språkkunskaper, i såväl tal som skrift.



Vi erbjuder dig
I denna roll har du möjlighet att arbeta med några av marknadens främsta IT-experter och mjukvaruleverantörer för att driva den tekniska utvecklingen framåt. Du får utveckla din kompetens inom ledande teknologi, plattformslösningar och tjänster.

Övrig information
Placeringsort: Liljeholmen, Stockholm
Start: Snarast möjligt
Lön: Enligt ök.
Bakgrundskontroller ingår som en del av rekryteringsprocessen.


Advania har valt att samarbeta med Maxkompetens i den här rekryteringsprocessen. Du kommer till en början arbeta som konsult via Maxkompetens på plats hos Advania med mycket goda möjligheter till en tillsvidare anställning direkt hos kundföretaget efter 6 månaders inhyrning. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Isabel Paymandar.

Ansökningar via e-post mottages ej med hänvisning till GDPR.


Om Maxkompetens
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003. Vi har kunduppdrag i hela landet och kontor i; Stockholm, Växjö, Kristianstad, Halmstad, Borås & Göteborg. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 250 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 september 2022
  • Ansök senast: 3 oktober 2022

Liknande jobb


Junior Supporttekniker Sökes

Junior Supporttekniker Sökes

27 november 2024

27 november 2024