IT-support

Arbetsbeskrivning

Är du vårt nya IT-snille?
Bioglan letar nu efter en kunnig It-tekniker med ett intresse av att arbeta med support och vill bli en del av ett expansivt spännande bolag fullt av härliga människor!
Bioglan är i en tillväxtfas inom IT och behöver därför utöka avdelningen. Då verksamheten utvecklar sin tekniska plattform och har nya IT-projekt på intåg finns ett ökat behov av ett internt IT-stöd. På plats finns en väletablerad IT-ansvarig som kommer leda funktionen i det dagliga arbetet, vara bollplank och teknisk superuser. Huvudfokus för tjänsten är att fungera som teknisk support till samtliga anställda i det dagliga - Det vill säga - vara en superhjälte på kontoret! Det innebär även att man har många kontaktytor främst inom och ibland utanför organisationen för att ge oslagbar service. Tjänsten omfattar många administrativa uppgifter vilket också behöver vara motiverande för den som söker.
Dina arbetsuppgifter
Support via ärendehanteringssystem, telefon, remote, onsite
Administrera nya IT-användare, mjukvara
Installera nya datorer, telefoner m.m.
Felsökning och problemlösning
Din bakgrund
Du har personlig eller arbetslivserfarenhet inom Windows- Server/Client, Active Directory, Office 365
Meriterande om du tidigare jobbat med Navision, Lims och Chromeleonsystem
Du har erfarenhet från en supporterande roll
Du har mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, både i tal och skrift
Vem är du?För att passa in i rollen är du en lagspelare med stor social förmåga som trivs med att bemöta människor och ge support på ett pedagogiskt sätt. Du behöver ha ett genuint IT-intresse (kanske byggde du din första PC innan du lärde dig gå?) Du behöver också motiveras av att felsöka på ett djupare plan och drivs av att hitta den bästa tekniska lösningen. Du har lätt för att både ta och följa detaljerade instruktioner samt hålla deadlines. Eftersom Bioglan är ett läkemedelsföretag som jobbar enligt GxP så det är viktigt att du är noggrann och strukturerad i ditt arbete. Vi ser att du möjligtvis studerar, har nyligen tagit examen eller har annan sysselsättning vid sidan av denna, då det inte är en heltidstjänst vi erbjuder.
PraktisktTjänsten är en deltidstjänst Tillträde omgående alternativt efter överenskommelsePlacerad i Malmö - ej hybridAnställningen omfattas av kollektivavtal
Vi erbjuder
Centralt kontor i Malmö hamn (med parkering)
Framstående produkter
Förmånspaket
Utökade ledigheter
Roliga utmaningar och eget ansvar
Frihet och flexibla arbetstider
Kontinuerlig kompetensutveckling
Vem är vi?Bioglan AB utvecklar, tillverkar och marknadsför läkemedel, medicintekniska produkter, kosttillskott och kosmetika som varje dag hjälper människor över hela världen. På HQ i Malmö tillverkas produkter för topikal användning i form av krämer, salvor och geler. Bioglan AB ingår i den spanska läkemedelskoncernen Reig Jofré Group. Kvalitetssystemet följer GMP (Good Manufacturing Practice) och ISO 13485. Bioglan AB har ca. 100 medarbetare där alla utgår ifrån Malmökontoret. Bioglan är i en expansiv fas som innebär att produktionskapaciteten utvidgas med nya produktionslinjer och nya leverantörer införs. På Bioglan värderar vi modiga och nyfikna medarbetare som strävar efter att med hög kvalité både utveckla sig själv och vår organisation. Organisationen är ansluten till IKEM-förbunden.
Hjärtligt välkommen att söka en spännande tjänst på ett innovativt och framgångsrikt bolag med spännande produkter!
Vill du veta mer?Kontakta Christian Friis, IT Manager, på christian.friis@bioglan.se. Skicka din ansökan senast den 26 februari 2023. Vi hanterar ansökningar kontinuerligt så vänta inte med att skicka in ditt cv. Läs mer om oss på www.bioglan.seAnsökan sker via https://careers.bioglan.se/ 
Bioglan AB undanber oombedd hjälp från rekryteringsfirmor för denna tjänst, inga telefonsamtal eller e-post accepteras.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bioglan
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 januari 2023
  • Ansök senast: 26 februari 2023

Liknande jobb


QC support admin

QC support admin

20 december 2024

Technical Support till Micropower

Technical Support till Micropower

20 december 2024

20 december 2024