IT Support (4st)

Arbetsbeskrivning

Ammi Group är ett teknikbolag med specialistkonsulter som huvudsaklig verksamhet där vi hjälper våra kunder inom privat och offentlig sektor med insatser inom projektledning, utveckling och förvaltning sedan 2017. Vi växer snabbt! Vi är idag ett härligt gäng seniora konsulter inom projektledning, utveckling och förvaltning och tar oss an både uppdrag ute på plats hos kund eller utveckling- och förvaltningsuppdrag som projektform ’in-house’.
Uppdragsbeskrivning
Vi söker någon som brinner för att lösa IT-relaterade problem och som har tidigare erfarenhet av support. Någon som alltid ger bästa möjliga service och trivs bra i en kommunikativ roll. Vi sitter placerade på Norrbackavägen i Örebro.
Som supporttekniker hos oss så ingår du i ett team där det dagliga arbetet innefattar mottagande och registrering av inkommande ärenden. Supporten sker via telefon, mejl och via inkommande ärenden i ärendehanteringssystemet.
Vi önskar att du har en bred teknisk kompetens, arbetsuppgifterna inkluderar allt från enklare till mer komplexa och den skiljer sig mycket från en klassisk helpdesktjänst. Vi arbetar främst med att lösa problem i första linjen.
Användarnas plattform är baserad på Windows 10, MS Office 365 samt mailsystemen Exchange och MS-Outlook.
1. Tidigare ha arbetat som supporttekniker eller kundservice är meriterande.
2. Erfarenhet av:
a. Active Directory
b. MS Office Suite
c. MS Exchange och Office 365
d. Windows 10
3. Flytande svenska och god kompetens i engelska är ett krav.
4. Verkligen gilla att ge service och ha ett brinnande IT-intresse.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMMI Technology AB
  • 4 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 april 2022
  • Ansök senast: 18 april 2022

Postadress

Jungfrugatan 6
Stockholm, 11444

Liknande jobb


AstraZeneca - Analytical Chemist - KellyOCG

19 november 2024

7 november 2024

QC Analytiker

QC Analytiker

29 oktober 2024