IT-support

Arbetsbeskrivning

Sedan februari 1999 driftar Adecco Volvo IT:s Frontdesk.Fronten består idag av 12 konsulter vars huvudsakliga uppgift är att ta emot samtal ifrån våra kunder och hjälpa och serva inom en viss tid.Det ställs stora krav på Frontdesken i form av tekniskt kunnande, god service och effektivitet i arbetet.Fronten är öppen dygnet runt, årets alla dagar.Vi söker nu en ny medarbetare till Fronten, som kan hoppa in på kort varsel.Din främsta uppgift som Frontare är att ge IT-support till Volvo IT:s kunder.Du har 3 minuter på dig på varje samtal, tar problemet längre tid skickar du ärendet vidare till en av off-line grupperna på Helpdesken.Du har minst 1-års IT-utbildning såsom Nätverkstekniker, PC-samordnare eller liknande.Vidare krävs goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.Vi lägger stor vikt på pedagogisk och social kompetens. Som person tycker du om att hjälpa och vägleda människor i deras datorproblem.Du är snabb och effektiv i ditt arbete och trivs i ett högt tempo.På Adecco får du ett utvecklande och ansvarsfullt arbete.Du jobbar i ett ungt team med god sammanhållning i en expansiv bransch.Eftersom Fronten är en dygnet runt tjänst, skall du även ha möjlighet att jobba skift. Inom Fronten är majoriteten manliga medarbetare och vi ser därför gärna kvinnliga sökande.Typ av anställning: Vikariat, anställning hos Adecco Lön: Enligt avtal Arbetsgivare: Adecco Sweden AB, Göteborg, Maskingatan 5, 5:e våning, 417 64 Göteborg

Sammanfattning

Postadress

Torggatan 6
Göteborg, 41105

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010