OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Cabonline är det ledande taxiföretaget på den nordiska marknaden med flera välkända taximärken verksamma i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Cabonline tillhandahåller varumärkesidentitet, infrastruktur, service och bokningslösningar för transportörer och kunder. Mer än 4 500 bilar är för närvarande anslutna till Cabonline och stödjer de tre huvudkundsegmenten B2P (kollektivtrafik), B2B (affärssegment) och B2C (konsumentsegment).
Om rollen
Som IT Support Engineer kommer du, tillsammans med ditt team, att ansvara för den tekniska supporten för interna medarbetare på Cabonlines olika kontor i Norden och Lettland. Förutom ditt team kommer du även ha kontakt, och samarbeta, med andra avdelningar inom bolaget och du rapporterar till Head of IT operations.
Rollen är bred och du supporterar kollegorna över både telefon och mail och ibland i fysiska möten. Ärendena kommer in via Jira och det kan vara både enklare ärenden men också avancerad felsökning och support samt arbete i applikationer så som Windows, Active Directory (AD), Office 365, Outlook m.m.
Hantera frågor kring felanmälningar, beställningar, lösenord, uppdateringar m.m.
Stötta upp vid onboarding av ny personal (beställningar, inlogg m.m.)
Vara delaktig i arbetet med att förbättra och effektivisera interna processer.
Vi söker dig som:
Har några års erfarenhet av teknisk support och drivs av att hjälpa andra
Har erfarenhet av felsökning
Har goda kunskaper i svenska och engelska då båda språken används i arbetet
Vi ser det som starkt meriterande om du har:
Erfarenhet av teknisk support av O365-plattformen
Som person är du...
Nyfiken med en ”vilja att lära” och en bra lagspelare. Du har även analytisk, processorienterad och kreativ problemlösningsförmåga.
Cabonline erbjuder dig:
Möjligheten att arbeta i en modern IT-miljö med en stark drivkraft att förnya tekniskt. En spännande tjänst i ett tillväxtföretag med full fart framåt
● Fantastiska kollegor.
● Stora möjligheter att växa inom bolaget och arbeta sig in i nya roller inom IT.
● Kollektivavtal.
● Flexibel arbetstid och sex veckors semester per år.
Du kommer att arbeta från Cabonlines nya lokaler i Huvudsta Centrum
Har du några funderingar kring tjänsten?
Välkommen att kontakta: Talent Acquistion Manager, Tove Svansson, tove.svansson@acely.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Olin Hall
Cecilia Wiborg
073-5227084
Linda Olin Hall
Hanna Malmenbratt
0735227082
Linda Olin Hall
073 522 70 83
Hanna Malmenbratt
073-5227082
Malin Åkesson
Marie Jensen
073 522 70 84
Sanna Åhström
Marie Jensen