IT-SUPPORT INOM DETALJVARUHANDELN I STOCKHOLM

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter
Är du en prestigelös lagspelare med intresse för IT, ge god service och lösa problem? Då har vi tjänsten för dig! Vår kunds IT-support arbetar med IT-lösningar, primärt mot detaljvaruhandeln. De säljer, anpassar och supportar affärssystem, kassalösningar och betalningslösningar. Deras kunder är kända aktörer i branschen och IT-supporten är alltid öppen för att kunna hålla en bra servicenivå och ge kunder chans att driva försäljningen framåt. Hos vår kund kommer du få lösa tekniska ärenden på 1st och 2nd line-nivå. Du tar ägandeskap över kundens ärende och ansvarar för att felsöka och lösa de problem som uppstått för kunden. Du får hantera olika typer av ärenden som exempelvis ett nätverk som ligger nere eller problem med kassa eller kortterminal. Du ger support både via mail, telefon och fjärrstyrning.

Företagspresentation
Vår kund har en unik branschkunskap och erfarenhet både inom IT och verksamhetsstyrning, främst inom detaljhandeln. Vår kund vill göra detaljhandelsföretags vardag bekymmersfri såväl på huvudkontoren som ute i butikerna. Det sker genom att bygga system och lösningar utifrån varje unik kunds organisation och bransch, genom att agera snabbt när butiker flyttas, öppnas eller läggs ner och genom att lösa problem i den tekniska infrastrukturen innan butikspersonalen märker av felet. Du kommer arbeta i ett team tillsammans med 18 kollegor på kontoret i centrala Stockholm.

Kvalifikationer
- Du har någon utbildning inom systemvetenskap eller liknande
- Någon tidigare erfarenhet av teknisk support
- Genuint intresse för IT
- Goda kunskaper i Office-paketet
- Flytande i engelska och svenska, tal och skrift
- Meriterande med flytande norska och finska i tal och skrift
- Meriterande med erfarenhet inom detaljhandeln
- Meriterande med kunskaper inom Active Directory, SQL samt ERP-lösningar


Personliga egenskaper
Vi söker dig som är prestigelös och trivs med att arbeta i team. Du brinner för att ge god service och lösa problem. Du är nyfiken och har ett stort intresse för IT och olika IT-lösningar. Du är bra på att lyssna och har god kommunikativ förmåga.

Lön
Enligt överenskommelse

Tillträde och ansökan
Heltid. Tjänsten är en tillsvidareanställning med start omgående efter överenskommelse. Du blir direktrekryterad av vår kund. Skicka in din ansökan (gärna i Word-format) snarast, då intervjuer sker löpande. Ansökningar senast 2021-02-19 kommer prioriteras i ett första urval.

Kontaktpersoner på detta företaget

Hanne Widemar
0723990919
Malin Jagerholm
08 410 38 998
Erika Bjäråker
0703732446
Erika Bjäråker
0703-732446
Elise Engström
0768-688595
Emelie Johansson Ljuhs
0723-990920
Malin Jagerholm
0706-69 57 21
Malin Jagerholm
070 669 57 21
Catrin Fjellström
08-41038997
Malin Jagerholm

Sammanfattning

  • Arbetsplats: JobBusters AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 februari 2021
  • Ansök senast: 16 mars 2021

Besöksadress

Essinge Brogata 2, Stockholm
None

Postadress

Essinge Brogata 2
Stockholm, 11261

Liknande jobb


26 november 2024

26 november 2024

IT-supporttekniker till Digital arbetsplats och IT-stödsenheten

IT-supporttekniker till Digital arbetsplats och IT-stödsenheten

26 november 2024

26 november 2024