OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söker du efter nästa spännande utmaning inom IT? Har du dessutom erfarenhet av att jobba mot medicintekniska produkter? Då kan detta vara något för dig!
Modis Linköping letar nu efter flera 1st-line supporttekniker för kunds räkning.
Om rollen: Huvuduppgiften att tillgodose att användarna får god support inom medicinsk teknik. Du kommer att sitta i ett öppet kontorslandskap där hela teamet sitter.. Du kommer via telefon/mail/chatt att ta emot inkommande ärenden där det är interna medarbetare som ringer in med IT-relaterade ärenden. Komplexiteten på frågorna varierar men det kan röra sig om användar- och lösenordshantering, Microsoft Office-frågor, Windows, VPN-problem, Active Directory mm. Du kommer att få en utbildning under de första veckorna som säkerställer att du är helt redo för att ta dig an jobbet. Till din hjälp kommer du därefter även att ha tillgång till deras Knowledge Base där du kan söka efter diverse lösningar.
Huvuduppgiften att tillgodose att användarna får god support inom medicinsk teknik
Arbetsuppgifter:
•
Med god kvalitet hantera ärenden avseende support och service på Medicintekniska produkter.
•
Arbetet med ärenden enligt handhavandedokument och rutiner
•
Säkerställa att utfört uppdrag/ärende dokumenteras i befintligt stödsystem och att användare/kunder och övriga intressenter informeras
•
Säkerställa att manualer, FAQ:er och övrig supportdokumentation är uppdaterad och finns tillgänglig för intressenter i befintlig kunskapsdatabas.
•
Se på problem och lösningar ur olika synvinklar utifrån användarnas behov
•
Aktivt verka för förbättring av arbetssätt•Bistå kollegor i felsökning och felavhjälpning vid behov och ha ett helhetsperspektiv i arbetet
Start: Omgående
Omfattning: 100%
Arbetstider: vardagar och kontorstider
Placering: Linköping
Vem är du?
Främsta egenskapen är att du har ett brinnande intresse för IT, problemlösning och att hjälpa andra. Du är som person serviceinriktad och behärskar svenska flytande i både tal och skrift. Har du antingen någon form av IT-relaterad utbildning (gymnasial eller KY/YH) så är detta mycket meriterande. Det är också meriterande med arbetslivserfarenhet från liknande roller. Vi ser också gärna att du är lösningsorienterad, tycker om problemlösning, är flexibel och pedagogisk. Detta är en stor möjlighet för dig som har ett brinnande intresse inom IT att få gedigen erfarenhet och kunskap inom branschen och påbörja din IT-karriär.
Om Modis
På Modis strävar vi ständigt efter att hjälpa våra kunder och konsulter att bli framgångsrika. Som konsult är du vår högsta prioritet och när du behöver oss kommer vi att vara där för dig. Vi introducerar dig i vår verksamhet, våra nätverk och våra kunder. Dina synpunkter värdesätts och för att hålla oss i framkant är du aktiv i Modis affärsutveckling och tillsammans skapar vi erbjudanden till marknaden.Genom att bli vår kollega kommer din vardag som konsult vara varierad med uppdrag i olika projekt i diverse branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Som konsult omfattas du av kollektivavtal, försäkringar, företagshälsovård, friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att vi ska få mer av varann ordnar vi regelbundet med sociala aktiviteter.Modis levererar en bred bas av tjänster och kompetenser inom IT/Teknik-konsult- och specialistmarknaden. Vår verksamhet har sin grund i våra värderingar och våra tjänster präglas av snabbhet, enkelhet och kvalitet. Modis finns representerade i USA, Kanada, Europa med över 100 kontor och med mer än 600 000 kollegor i uppdrag varje dag.
Låter detta intressant?Sök då in till oss på Modis så snart som möjligt! Vi hanterar ansökningar löpande. Du ansöker via vårat formulär på våran hemsida.Har du frågor gällande tjänsten, vilka Modis är eller konsultrollen så är du välkommen att skicka mail till vahid.ghaderi@modis.se
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
NyckelordSupporttekniker, 1st-line, Windows Remotetekniker, IT-support, IT, Juniora supporttekniker, Servicedesk, Service desk analyst, Kundtjänst, Helpdesktekniker, First Line, First Line supporttekniker, First Line support, Teknisk support, Supportmedarbetare, IT-supporttekniker, IT supporttekniker, IT support, Helpdeskansvarig, Juniora supportteknikermedarbetare, Kundtjänstmedarbetare, 1st line support, 1:st line supporttekniker, Serviceenheten, Kundservicepersonal
Kontaktpersoner på detta företaget
Business Manager Per Gullbransson
Business Manager Fredrik Ström
Business Manager Behija Jusufovic
Business Manager Engineering Behija Jusufovic
Behija Jusufovic
Helena Svartz Österlund
Sourcer IT Oscar Ericson
Jovanka Praizovic
Rekryteringsansvarig Duaa Bastawy
Rekryteringsansvarig Duaa Bastawy