OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsbemanning är ett företag som erbjuder uthyrning och rekrytering av personal inom ekonomi, administration, försäljning och IT. Vi hjälper företag att hitta flexibla rekryterings- och bemanningslösningar. Genom att vara en attraktiv arbetsgivare med nöjda medarbetare kan vi erbjuda våra kunder kompetent och motiverad personal. Vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kollektivavtal med Unionen.
Nu söker vi två personer till två olike IT-support tjänster där den ena ställer krav på att man kan tyska och där den andra ställer krav på att man kan franska. Båda tjänsterna kräver att man också pratar svenska. Tjänsten i fråga är en bred IT-support (on-site) tjänst där man kommer hjälpa till med exempelvis behörigheter och då är det bra om man har erfarenhet av Active Directory.
Detta är ett konsultuppdrag på inledningsvis 6 månader med chanser till förlängning/övertag av kund. Kunden är en stor aktör inom sin bransch och befinner sig i gamlestaden här i Göteborg.
I din profil hittar vi:
-viss vana av arbete inom servicedesk/helpdesk
- grundläggande IT-kompetens inkl. de mest frekventa OS och hårdvaruenheter
- allmän kunskap om ITILs processer
- epost
- allmän kompetens inom datakommunikation
- arbete med ärendehanteringssystem
- användarstöd via telefon och e-post
- systemadministration
- dokumentation
- Office 365
Även om du bara arbetat som servicedesk tekniker under en kort period får du jättegärna ändå skicka in en ansökan då kunden i detta fallet kan tänka sig att ta in någon lite mer junior och anpassa tjänsten lite därefter; detsamma gäller om du är lite mer senior.
Vi behandlar ansökningar löpande så skicka gärna in din ansökan omgående. Välkommen med din ansökan!