OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Din roll som supporttekniker (Desktop Support) är en spännande möjlighet för dig som söker extra arbete inom IT eller som student som vill tjäna både arbetslivserfarenhet och pengar. Du kommer att vara en viktig del av vårt team i Skellefteå och ansvara för att leverera en högkvalitativ service och support till våra kunder. Vårt mål är att säkerställa att inga IT-problem hindrar våra kunders arbete. Vi är öppna för förändringar och uppmuntrar till förbättringar, tester och utvärderingar.
Som vid behovs supporttekniker kommer du att arbeta med en mängd olika uppgifter inom både mjuk- och hårdvara. Du kommer att ha kontakt med användare som använder olika applikationer och IT-plattformar. Dina arbetsuppgifter kommer att vara varierande och utmanande.
Vi söker dig som brinner för IT och teknik samtidigt som du har en passion för kundservice. Du förstår vikten av att bygga goda kundrelationer samtidigt som du är medveten om behovet av effektivt och kvalitetssäkrat arbete. Vi tror att du är en skicklig problemlösare som trivs både med att arbeta självständigt och i team.
I rollen ingår bland annat:
Hantering av incidenter och lösningsorienterad problemlösning inom PC/Mac-miljö, inklusive konfiguration och felsökning av Office 365 med mera.
Kundkontakt via telefon, e-post och användning av ärendehanteringssystemet Fastruck för rapportering av aktiviteter.
Arbetstiderna är oftast mellan 9:00 till 15:00 med inget krav på körkort.
Om du är intresserad av att arbeta med oss, ser vi fram emot att höra från dig! Ansök redan idag och vi kommer att göra urval och genomföra intervjuer löpande. Skicka ditt CV via e-post till oss på : Jobb@serviceformedlingen.se. Vänligen märk ämnet med "IT Support Skellefteå - Ansökan". Vi erbjuder timlön enligt kollektivavtal
Vi ser fram emot att få ta del av din ansökan och lära känna dig bättre!