Arbetsbeskrivning
Vi söker en engagerad och serviceinriktad supporttekniker till vår Kund för ett uppdrag där du kommer att vara ansvarig för utbyte av klientdatorer. Uppdraget innebär administrativt ansvar, kommunikation med användare och teknisk förberedelse av nya enheter. Arbetet sker på plats hos Kund i Södertälje, med arbetstider mellan 08:00 och 16:45 på vardagar, men det kan även förekomma arbete på kvällar, helger eller tidiga morgnar.
För att lyckas i denna roll är det viktigt att du har en stark känsla för service och kundbemötande, både gentemot användare och kollegor. Du bör ha god kommunikativ förmåga i både tal och skrift, och du ska känna dig bekväm med att ta ansvar för dina arbetsuppgifter. Du behöver också vara flexibel och ha förmågan att arbeta effektivt i en dynamisk och föränderlig arbetsmiljö.
Krav för tjänsten:
– Ett starkt fokus på service
– Hög kommunikativ förmåga i både tal och skrift
– Förmåga att ta ansvar för egna arbetsuppgifter
– Van vid att arbeta i en föränderlig arbetsmiljö med högt tempo
Övrig information:
– Startdatum: 2024-12-16
– Slutdatum: 2024-12-31 (möjlighet till förlängning i upp till 3 månader)
– Plats: Södertälje
– Arbetstid: 100% under ordinarie arbetstid, kl. 08:00 – 16:45. Arbetstid utanför ordinarie tider kan förekomma.
– Språk: Svenska (flytande nivå)
Vid ansökan ombeds du att bifoga:
– Ett uppdaterat CV på svenska i Word-format
– En motivering till varför just du är lämplig för uppdraget