OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är det något du gillar så är det teknik! Du gillar känslan av att hjälpa människor, att få känna hur de uppskattar att någon som verkligen kan sin sak gör det begripligt för dem.
Du är intresserad av teknik, nätverk och även såklart att ge god service. Du tycker om att kommunicera med människor och inser vikten av återkoppling.
Du bör ha ca 1 års relevant arbetserfarenhet inom MAC- och Windows support samt nätverkskunskaper, samtidigt lägger vi stor vikt vid personlighet.
Kunskaper du har
- Allmän kompetens inom IT
- Windows 10
- Microsoft Office 365
- Support av MAC
- JAMF (meriterande kunskaper inom scripting och paketering)
- Felsökning av nätverk
Meriterande kunskaper
- Wifi (konfigurering, felsökning)
- Brandvägg (konfigurering, felsökning)
- B-körkort
- Exchange
- Intunes paketering
Human IT
Human IT är ett snabbväxande och spännande bolag. Vi är idag cirka 140 medarbetare och sätter våra anställda i fokus. Vi växer tillsammans och värdesätter engagemang och ambition. För oss är det viktigt att du får chansen att vara med och påverka vägen framåt. I utbyte erbjuder vi kompetens- och karriärutveckling genom varierande och utmanande uppdrag. Vi är inte branschinriktade och kan därför erbjuda en härlig variation bland uppdragen för dig som konsult. Självklart ser vi till att du får rätt utbildning och vi är väl medvetna om att det är det livslånga lärandet som bygger vår framgång.
Övrigt
- Tillsvidareanställning med fast månadslön
- Vi tillämpar sex månaders provanställning, inklusive friskvårdsbidrag
- En säkerhetsprövning kan behöva göras inför vissa uppdrag. Säkerhetsprövningen innebär drogtest, registerkontroll och säkerhetsprövningssamtal.
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid och när säkerhetskontroll är genomförd. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare.
Plats: Stockholm
Ansökan: Vi rekryterar löpande. Så skicka in din ansökan redan idag!
Human IT arbetar tillsammans med Great Place To Work för att vi skall bli Sveriges bästa arbetsplats.