OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för att ge service och hjälpa andra med tekniska problem? Då har vi tjänsten för dig!
Som supportpersonal kommer du att ta emot samtal i kundens 1:st linesupport och registrera och hantera ärenden direkt i telefon med kund. Du kommer även ta emot kunder som behöver hjälp med utrustning, ta emot besökare och varuleveranser samt hantera in- och utlämning av utrustning som har/ska hanteras av tekniker. Incidenter och förfrågningar registreras i ärendehanteringssystemet Microsoft System Center Service Manager.
Serviceavdelningen är en av de viktigaste noderna i kundens organisation. Mer information om företaget ges vid intervjutillfället.
Skallkrav:
- Kunskap i Microsoft klient-, serverplattform och operativsystem. System Center-familjen, Windows 7 och Windows 10
- Hantera olika administrationsverktyg med koppling mot AD, Exchange
- Kunna hantera olika fjärradministreringsverktyg
- Kunskap i MS Office 2010-2016, O365 inklusive Outlook Webb Access.
- Svenska och engelska i tal och skrift
Meriterande:
- Känna till och vara bekväm i med ITIL v3 och ITSM
Vi söker dig som är duktig på att förmedla teknisk kunskap till användaren och som vill arbeta med att hjälpa och stötta andra. Du bör ha goda kunskaper i och omkring hur mobiltelefoner, Ipad och andra mobila enheter fungerar. Som person bör du vara stresstålig, trevlig och tillmötesgående.
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
Placeringsort: Eskilstuna
Omfattning: Heltid, Visstidsanställning 3 månader med möjlighet till förlängning
Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Lön: Enligt överenskommelse
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka in din ansökan redan idag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996