OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en kommunikativ person som har ett stort intresse för IT, IT-säkerhet och kundservice? Letar du efter en arbetsmiljö som präglas av öppenhet, värme och transparens? Då har vi tjänsten för dig! Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!
DINA ARBETSUPPGIFTER
Du kommer att ingå i ett team med kunniga kollegor och tillsammans leverera en professionell kundupplevelse till företagets kunder. Du kommer på daglig basis att kommunicera med kunder, identifiera kundernas tekniska utmaningar och leverera lösningar. Till din hjälp har du olika experter på företaget som du kan vända dig till vid behov. Det är viktigt att du är ödmjuk, respektfull och brinner för att leverera service i världsklass.
OM FÖRETAGET
Vår kund är ett av världens ledande företag för PKI (Public Key Infrastructure) och digitala signeringslösningar. Med deras produkter möjliggör de skapande och användning av digitala certifikat och signaturer som är ett nyckelelement för säker och pålitlig kommunikation. De levererar möjligheten att implementera företagsklassade PKI- och signatursystem som är redo att stödja lösningar som IoT, e-ID, e-Pass, autentisering, digitala signaturer, kodsignering och validering; alla lösningar där digitala certifikat skulle vara en viktig möjliggörare.
Vår kund är ett internationellt företag med kontor i Sverige, USA, Tyskland och Australien. Stockholmskontoret är trevligt och modernt och är centralt beläget i Solna. I Stockholm jobbar det ca 55 personer och de har en härlig och öppen stämning.
DIN PROFIL
För att passa i den här rollen är det viktigt att du är prestigelös och trivs i samarbetet med andra. Det är även en viktigt att du tar ansvar för ditt arbete och är en god problemlösare. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet i denna rekryteringsprocess.
Vi ser gärna att du har:
•Kunskap inom eller ett stort intresse för IT.
•Flytande engelska i tal och skrift
Det är meriterande om du har:
•Universitetsutbildning inom datavetenskap eller motsvarande
•Allmän kunskap om PKI, öppen källkod, databaser, applikationsservrar och/ellr nätverk.
•Vana av Linux-miljö.
•Flytande svenska i tal och skrift
OM OSS
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc. Du får alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
VILLKOR
Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Placeringsort: Solna
Arbetstider: 8–17
Omfattning: Heltid
Vi arbetar löpande med urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.
Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996