OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
För uppdrag till Erisma i Malmö söker vi nu en IT-supporttekniker som brinner för service. Du erbjuds ett litet och personligt företag, där du kommer att ha en otroligt viktig funktion för Erismas kunder och partners. Uppdraget är att lösa supportärenden med hög servicenivå och stort kundfokus relaterade till programvaran Mobigo, ett mobilt servicesystem. Du kommer också till ett företag som har som ambitionen att växa internationellt.
Tycker du som oss att det låter som en spännande resa att vara med på? Då är detta tjänsten för dig! Uppdraget startar omgående eller enligt överenskommelse och pågår i 6 månader med stor chans till förlängning. Sök redan idag! Urval och intervjuer hålls löpande.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Tjänstens fokus är att ge användarrelaterad support på servicesystemet Mobigo. Ärendena kommer in via telefon och mail för vidare hantering i det interna ärendehanteringssystemet. Du kommer att informera/utbilda frågeställarna om funktioner i Mobigo och felsöka upplevda problem. Din roll kommer till en början att vara av 1st line-karaktär och efterhand som dina kunskaper ökar får du möjlighet att hantera mer tekniskt utmanande fall.
När du kommit in i din roll löser du de flesta ärenden på egen hand och i vissa fall tar du hjälp av vår utvecklingsavdelning när det krävs djupare felsökning. Hur ska du lära dig allt nytt då? Var inte orolig, du har dina läromästare på plats och det finns massor av kunskap att ta del av. Det viktigaste bland dina egenskaper är din positiva inställning, ditt driv och självklart ditt tekniska intresse!
Erisma sitter i fantastiska lokaler i Västra Hamnen!
Arbetstiderna är helgfria måndagar till fredagar 08:00 till 17:00.
Vem är du?
Du har en eftergymnasial utbildning inom IT, kanske en Yrkeshögskoleexamen, några års erfarenhet från arbete inom IT och kundkontakt samt en känsla för felsökningsmetodik. Du nickar också igenkännande till Windows, Microsoft SQL server, Microsoft IIS och nätverk vilket du också har erfarenhet av.
Som person är du driven, en problemlösare, kundfokuserad i alla lägen, utför ditt arbete med stor noggrannhet och drivs av att ge god service. Du hanterar tekniska problem strukturellt och vet hur du ska prioritera. Med din ödmjuka inställning och insikt i att du kanske inte har alla svar direkt och är transparent mot kunden kommer du långt. Vi söker dig som vill in på det mindre bolaget där titlar och byråkrati inte har en framträdande plats men där samarbete, ett starkt produkt- och kundfokus värderas högt.
Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat.
Om verksamheten
Erisma är ett litet, personligt mjukvaruföretag som ligger i centrala Malmö. Vår affärsidé går ut på att erbjuda ett högkvalitativt servicesystem som effektiviserar företag med personal på fält. Vi har utvecklat och förfinat vår produkt Mobigo sedan 1998 och idag jobbar vi med en toppmodern plattform med den senaste tekniken. Vad är då ett servicesystem? Vi berättar mer när vi ses, men kort sagt är det ett program som erbjuder ordning och reda för våra kunder och deras personal på fält som kan slänga sina post-it-lappar och istället jobba digitalt med sina telefoner och surfplattor. Supporten är en av våra viktigaste funktioner (utvecklarna skulle kanske säga att de är viktigast, men det är en annan annons) och har daglig direktkontakt med vår omvärld. Vi är mycket stolta över att vi idag har mer än 10 000 slutanvändare och antalet ökar stadigt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Marie Noren
Anna Tannerfalk
040-6433937
Anna Tannerfalk
Peder Bjursten
073-944 54 60
Marie Engdahl
0721-880213
Marie Norén
072-0742012
Disa Fanto Börjesson
040-6433936
Peder Bjursten
+46 73 944 54 60
Disa Fanto Börjesson
Disa Fanto Börjesson
0766-775336