IT-support specialist (1st line) till företag i Malmö!

Arbetsbeskrivning

En glad IT-support specialist som brinner för IT och att skapa den bästa kundupplevelsen, är det du? Då är du minst sagt efterlängtad!

I rollen som IT-support specialist behöver du älska att hjälpa användare med dina olika IT-relaterade problem. Supporten sker via telefon, mejl och chatt. Kunderna är det viktigaste, det är därför av stor vikt att användarkontakten är topp notch och att användarnöjdheten därmed blir hög. Servicekänslan och förmågan att kunna lösa de allra klurigaste problemen är högt värderat.

Vi letar efter någon som:

- Har erfarenhet av kundsupport eller har studerat en teknisk utbildning.
- Har koll på Active Directory & Office 365.
- Har en förståelse för ärendehanteringssystem och vikten av det administrativa.
- Kommunicerar obehindrat på både svenska & engelska.


Personliga egenskaper värderas väldigt högt. Vi söker efter någon som är prestigelös och som inte är skygg för att fråga kollegor om hjälp. Det är viktigt att du gillar att samarbeta med ditt team genom att vara lyhörd och kunna ta till dig instruktioner. Din inställning till att vilja lära dig mer och vilja utvecklas är A&O.

Vad väntar du på? Sök!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Gigstep
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 april 2021
  • Ansök senast: 29 september 2021

Liknande jobb


IT tekniker i Kriminalvårdens IT-Servicecenter

IT tekniker i Kriminalvårdens IT-Servicecenter

17 december 2024

Embedded Software Developer

Embedded Software Developer

17 december 2024

Embedded Software Developer

Embedded Software Developer

16 december 2024