OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Okej så här är det - vi har en samarbetspartner som behöver din hjälp! De behöver förstärka teamet med en självgående supporttekniker nu eller med en gång. Du behöver faktiskt inte ha jobbat i 100 år inom support för att kvala in på prispallen för detta gig, men erfarenhet från servicedeskarbete krävs. Kanske har du haft praktik eller jobbat under en period?
Såklart krävs det att du gillar IT och teknik, men det känns underförstått med tjänster inom IT-support 😉. För att bli riktigt framgångsrik är det bra att ha förmågan att läsa mellan raderna och ställa riktade följdfrågor till användarna.
Vardagen i servicedesken speglas av hjälpsamhet, och teamwork, detta i en kombo av tempoväxlingar. Varje dag hanterar du ärende från kunder via telefon, chatt samt e-post. Det är ett växlande tempo där vardagen styrs av händelser i kundens miljö, trots detta håller ni alltid en hög kvalitet och servicenivå.
Detta har du nog redan förstått, men vi letar efter dig som brinner för IT och service. Du har troligtvis en IT-utbildning i grunden. Vi ser gärna att du har kännedom om exempelvis Active Directory, Windows 10, O365, Basic Nätverk (TCP/IP, DNS, DHCP), Felsökning, Ärendehantering samt Mobila enheter. Det är viktigt att du är lyhörd och värdesätter goda kundkontakter. Det är även avgörande för rollen att du är analytisk, noggrann och kan arbeta strukturerat.
Joina oss nu med en gång!