OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Älskar du IT och brinner för problemlösning? Då vill vi snacka med dig nu eller med en gång!
Vi har kontakt med företag som har kontor runt om i Skåne som behöver förstärka sina organisationer med grymma onsite-tekniker.
Du behöver kunna möta alla typer av människor och på ett pedagogiskt vis hjälpa dem med sina IT-relaterade problem. Felsökning kommer bli din vardag och du älskar det!
Erfarenhet från supportyrket är ett krav, men vi ställer inga krav hur länge du har varit supporttekniker. Annat som vi tror du gillar och har erfarenhet från serverhantering, Active Directory, Exchage, Outlook, O365, basic nätverk och annat relevant! Erfarenhet från olika operativsystem ger en stor guldstjärna. Ärendehantering är du givetvis en stjärna på.
Du behöver vara flytande i svenska och engelska, i både tal och skrift. Felsökningen sker både f2f med användarna och vi telefon med hjälp av fjärrstyrning.
Som person drivs du av att hjälpa användarna och känna att poletten trillar ner när du gjort en gedigen felsökning.
Start är omgående, eller så fort som möjligt och giggen är varierande i längd. Ibland är det till och med tal om anställning direkt hos företaget inom en snar framtid.
Vad säger du? Nu kör vi!