IT Support Specialist till kund i Borås

IT Support Specialist till kund i Borås

Arbetsbeskrivning

IT Support Specialist
Vi söker två engagerad och kunnig IT Support Specialist som kan supportera IT-tekniska frågor för butik och koncernanvändare. Som en del av IT Service Desk erbjuder vår kund första och andra linjens IT-support för alla deras butiker och koncernanställda inom Sverige. Du kommer att arbeta med hela koncernens IT-miljö, inklusive kassa-, betal-, online-, backoffice- och kommunikationssystem. För våra koncernanställda erbjuder vi dessutom support inom bland annat Office 365 och logistiksystem.
Dina arbetsuppgifter:
Ge teknisk support till kundens butiker och koncernanställda
Hantera och lösa ärenden relaterade till butikernas IT-miljöer
Supportera Office 365 och logistiksystem för koncernanställda
Samarbeta med kollegor för att säkerställa support i världsklass

Din profil:
Stort intresse för IT och teknik
Telefonvana är meriterande
Passion för kundkommunikation och kundvård
Goda kunskaper inom IT; erfarenhet från ICA-butik är ett plus, men inte ett krav
Förändringsorienterad och flexibel
Förmåga att arbeta effektivt i team och mot uppsatta mål
Självledarskap och driv att växa tillsammans med kollegor
Erfarenhet av ledning och coachning är en fördel
 

Om Barona
Barona är ett internationellt bolag med finska rötter. Vi har funnits sedan 1999 och finns idag i 10 länder. Vi är en naturlig länk mellan uppdragsgivare och anställda, vi ser till att det blir lätt och smidigt för både dig som anställd och dig som uppdragsgivare. Vi erbjuder våra kunder skalbara och hållbara personallösningar. Allt detta så vi kan erbjuda olika tillvägagångsätt och möjligheter till våra egna anställda i alla skeden av deras karriär! Barona är kollektivavtalsbundet och hos oss har du alltid nära till din närmsta konsultchef som är dedikerad till ditt uppdrag. https://barona.se/om-barona/ 
https://barona.se/for-jobbsokande/barona-som-arbetsgivare/ 
Välkommen med din ansökan!
Uppfyller du kvalifikationerna och är intresserad? Välkommen med din ansökan. Vi önskar bara CV/meritförteckning gärna tillsammans med ett kortare brev om varför du är intresserad av just denna tjänst. Vi tar ej emot det via email utan det måste bifogas i ansökan via vårt system på grund av GDPR och hur vi hanterar personuppgifter. Intervjuer kommer hållas löpande och tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan slutdatum för annonsen. Vid ytterligare frågor gällande tjänsten så är du välkommen att kontakta ansvariga rekryterare Linnea Lundström (linnea.lindstrom@barona.se)
 Vi ser fram emot att få läsa din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Professionals
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 maj 2024
  • Ansök senast: 6 juni 2024

Liknande jobb


Citrix utvecklare

16 september 2024

23 september 2024

IT-tekniker - inriktning O365

23 september 2024

Technical Support Engineer II på FIS, Sweden

23 september 2024