OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi växer vårt team på OneMed med en ny kollega i rollen som IT Support Specialist. Vi söker dig som har ett stort intresse för IT och problemlösning och trivs i en supporterande roll. Vi erbjuder dig en spännande och utmanande arbetsmiljö där du kan trivas och utvecklas. Här får du vara med och göra skillnad i ett bolag som framgångsrikt är en del av Sveriges vårdkedja.
DIN VARDAG
Som IT Support Specialist stödjer du primärt vårt kontor och våra tre lagersajter i Göteborg. Du bidrar till att vi kan förse våra kunder inom sjukvården med medicinskt förbrukningsmaterial och medicinteknisk utrustning, varje dag och året om. Du stöttar självständigt användarna i verksamheten, men har även ett nära samarbete med dina kollegor inom support, servicedesk samt olika IT-specialister. Du får en roll med omväxlande arbetsuppgifter, exempelvis:
Arbetsplatssupport för Windows, Office, M365, videokonferens, applikationer, nätverk etc.
Problemlösning och support kring truckdatorer, skrivare m.m. på våra lager.
Hantering av supportärenden via både system och telefon
Ansvar för lager av reservdelar, som kan krävas för snabb problemlösning
Installation, konfiguration eller uppgradering av applikationer, både mjuk- och hårdvara
Vid behov eskalering av incidenter till 3rd line support/IT-specialister, enligt vår ITIL-process
På OneMed blir du del av ett snabbväxande och dynamiskt bolag med en fin historik och spännande framtidsutsikter. Om du delar våra värderingar; Vi bryr oss om våra kunder, Passion för förbättringar och Vi tar ansvar, då kommer du att trivas väl i vår kultur.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som har åtminstone några års erfarenhet från en roll inom IT-support, servicedesk eller liknande. Du har kunskaper inom bl.a. nätverk, M365 och Windows-klienter. Goda kunskaper i både svenska och engelska, i tal och skrift, är ett krav. Du trivs att arbeta brett och lär dig gärna ny teknik. Det är meriterande om du tidigare har supportat användare inom lager, supply chain eller produktion.
För att trivas i rollen bör du vara ansvarsfull, service- och lösningsinriktad. Du trivs i en miljö där det händer mycket och du är strukturerad men även flexibel i ditt arbetssätt. Du tycker om att arbeta med människor och lägger stort värde i god kommunikation.
Vi värderar en prestigelös laganda där samarbete och ömsesidig hjälp är viktigt, och vi erbjuder en dynamisk och utmanande arbetsmiljö där du kan växa och utvecklas.
VILL DU VETA MER?
I den här rekryteringen samarbetar vi med Nexer Recruit. Vill du veta mer, kontakta rekryteringskonsult Artan Bitiqi på artan.bitiqi@nexergroup.com/ 072-3612844, Jenny Nilsson på jenny.nilsson@nexergroup.com/ 070-3018279 eller Katarina Wanderydz på katarina.wanderydz@nexergroup.com/ 073-4390723.
Vi ser fram emot din ansökan!
OM ONEMED
OneMed Sverige täcker hälso- och sjukvårdens behov när det kommer till medicinskt material, utrustning och beredskap - snabbt, smidigt och med kvalitet. Vi drivs av en trygg och säker vård samt av att förbättra livskvaliteten för alla som är i behov av, eller utför, vård. Utöver förbättringar i vardagen, strävar vi efter en rättvis och hållbar värdekedja för alla. Det är så vi gör skillnad, varje dag, året om. OneMed erbjuder cirka 50 000 certifierade produkter inom medicinskt material och utrustning. Varje enskild produkt är ett värdefullt bidrag till ett förbättrat vårdresultat och samhälle. Patienten får en bättre behandling, vårdtiden kortas och totalkostnaden sänks. Vi är med våra cirka 350 medarbetare på fyra orter, en viktig del av Sveriges vård och beredskap. År 2022 uppgick vår omsättning till 3,7 Mdr SEK. OneMed är en del av Asker Healthcare Group, bestående av mer än 30 företag som stödjer hälso- och sjukvård i Europa.